mugglar quidditch
Forum > Harry Potter > mugglar quidditch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MagiskMugglare
Elev |
hej alla potterheads! jag och några kompisar har startat ett mugglarquidditchlag
ha det gött! //alle ps. om du inte vet vad mugglarquidditch är så kolla det på wikipdia "OM VI DÖR FÖR DERAS SKULL, SÅ DÖDAR JAG DIG, HARRY!" 12 jan, 2012 20:41 |
|
LauraTree
Elev |
Tyvärr, jag har då många andra aktiviteter annars skulle jag gärna varit med. Hoppas ni hittar någon annan
12 jan, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Åh ! ♥ Vad kul! Skulle jättegärna vilja vara med... om det inte var så att jag bodde tre/fyra timmar från stockholm
12 jan, 2012 21:02 |
|
annnnnas
Elev |
Jag hade också velat vara med!!!
Men bor i Malmö... Om någon från Malmö har ett lag eller tänkte starta upp ett är jag intresserad. 12 jan, 2012 23:12 |
|
prongs
Elev |
åh.. bor i luleå
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 12 jan, 2012 23:26 |
|
MagiskMugglare
Elev |
Va synd
"OM VI DÖR FÖR DERAS SKULL, SÅ DÖDAR JAG DIG, HARRY!" 13 jan, 2012 19:30 |
Forum > Harry Potter > mugglar quidditch
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen