Gråter du?
Forum > Harry Potter > Gråter du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Jag får alltid tårar i ögonen varje gång jag läser/ser:
"After all this time? Always" :´( Och sen när Neville håller sitt "tal" i Dödrelikarna! Gör du också det efter en viss replik/text? ![]()
12 jan, 2012 14:54 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Ja, väldigt ofta faktiskt, inte typ storgråter men tårar.. Typ som när Harry och Ron äntligen blir vänner igen i 4an, efter första uppgiften. :'
12 jan, 2012 15:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-12 kl. 15:17
|
|
Racelly
Elev |
Jag gråter ibland när folk dör, eller när de säger något riktigt fint/sorgligt c:
You don't have to call me sir, professor 12 jan, 2012 15:10 |
|
arianasnape
Elev |
ja jag med !!
när 'Snape säger :Always! och alt det där när dobby och snape dör när harry,ginny,hermione och ron står på perongen och ser sina barn åka i väg!!! 12 jan, 2012 16:36 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Nästan ingen ser mig gråta. Det brukar inte hända så ofta i verkligheten. Men till exempel när Dobby dör, eller i slutet på Harry Potterfilmer eller så så händer det. Det är många klipp och meningar i böckerna och filmerna som är så sorliga så att man inte kan hålla emot.
Winter is coming... 12 jan, 2012 16:41 |
|
OliverPhelps
Elev |
Jag gråter när Fred dör. Ibland gråter jag när Hermoine ligger där och det står Mudblood på hennes arm..
12 jan, 2012 16:42 |
|
juliaweasly
Elev |
När
Bebis Harry Gråter! Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
12 jan, 2012 16:55 |
|
Matizze
Elev |
12 jan, 2012 17:13 |
|
Borttagen
|
Gråter ofta när någon dör i filmer men nästan aldrig när jag läser böcker, kanske för att man "ser" själva händelsen mer framför sig när man tittar på film...
Skrivet av Lills: Jag får alltid tårar i ögonen varje gång jag läser/ser: "After all this time? Always" :´( Gråter också när han säger det. Åh Snape!♥♥ 12 jan, 2012 17:15 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Jag gråter i princip aldrig om jag skadar mig eller nått, men i filmer och böcker gråter jag superlätt. I harry potter gråter jag : After all this time, Always
När snape dör, när Bellatrix dör, när tonks och remus dör, när sirius dör, i ett av dem sista kapitlen i femman, när sista boken är slut, när cedric dör.... När jag tänker på det gråter jag nog väldigt lätt
12 jan, 2012 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen