Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

peevis

Forum > Harry Potter > peevis

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


tycker ni att peevis borde ha varit med i filmerna???
så tycker jag åtminstone!
vad tycker ni????

11 jan, 2012 14:37

Lills
Elev

Avatar


Jag skulle vilja sett honom i filmerna! Man undrar ju lite hur han skulle sett ut och så! Min bild i huvudet är ju en vuxen man som beter sig som en barnunge! XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

11 jan, 2012 14:39

EmahS
Elev

Avatar


11 jan, 2012 14:40

Borttagen

Avatar


blev just lite osäker om det stavas peevis..... skrivs det så????!!LOL

I mitt huvud är han kort liten kille som är smal s

11 jan, 2012 14:45

SzM
Elev

Avatar


Det stavas Peeves

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lvm3qnIVbm1qe6e2ko2_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_mdk54uLsEH1rq0hnm.gif

11 jan, 2012 15:31

Borttagen

Avatar


tack jag stavar alltid fel

13 jan, 2012 13:50

Forum > Harry Potter > peevis

Du får inte svara på den här tråden.