peevis
Forum > Harry Potter > peevis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
tycker ni att peevis borde ha varit med i filmerna???
så tycker jag åtminstone! vad tycker ni???? 11 jan, 2012 14:37 |
|
Lills
Elev |
Jag skulle vilja sett honom i filmerna! Man undrar ju lite hur han skulle sett ut och så! Min bild i huvudet är ju en vuxen man som beter sig som en barnunge! XD
![]()
11 jan, 2012 14:39 |
|
EmahS
Elev |
11 jan, 2012 14:40 |
|
Borttagen
|
blev just lite osäker om det stavas peevis..... skrivs det så????!!LOL
I mitt huvud är han kort liten kille som är smal s 11 jan, 2012 14:45 |
|
SzM
Elev |
11 jan, 2012 15:31 |
|
Borttagen
|
tack jag stavar alltid fel
13 jan, 2012 13:50 |
Forum > Harry Potter > peevis
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen