Memories
Forum > Harry Potter > Memories
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
CelinéMalfoy
Elev |
Skriv era starkaste minnen men Harry Potter, kanske första boken ni läste?
Eller något speciellt i böckerna som förändra dig? Eller bara något resa genom harry potter. Själv har jag då jag var på premiär av HPDH7P2 och efter så sa en tjej "men hallå? han snape var ju bara feg och inte alls modig" och jag bitch blickade henna och gav värsta föreläsningen om Severus och hur modig han var (trots att jag inte kände henne) och gick sedan därifrån. Jag nästan skrek när jag prata med henne :$ HAHAHA, ni skulle sett hennes min! Stop Kony 2012 10 jan, 2012 20:59 |
|
accioron
Elev |
I'll let the pictures speak for themselves:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Finaste minnet av hela Potter-resan någonsin, to be honest! Tillsammans med Remembrall, childhoodlight och Kintsugi (som vi träffade på lite senare!) 10 jan, 2012 21:05 |
|
CelinéMalfoy
Elev |
Omg, asdgsahja, jag vill också D:
Stop Kony 2012 10 jan, 2012 21:11 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av accioron: I'll let the pictures speak for themselves: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Finaste minnet av hela Potter-resan någonsin, to be honest! Tillsammans med Remembrall, childhoodlight och Kintsugi (som vi träffade på lite senare!) ![]() ![]() ♥♥♥♥
10 jan, 2012 21:18 |
|
LauraTree
Elev |
Mitt starkaste HP-minne är nog när Sirius dog, blev så himla ledsen då
Jag kan inte välja ut något särskilt som förändrade mig, hela berättelsen gjorde det. 10 jan, 2012 21:28 |
|
Jessica Tonks
Elev |
11 jan, 2012 18:44 |
|
Solkatten
Elev |
När jag för första gången läste Hemligheternas Kammare. Det var den första HP boken jag läste
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jan, 2012 19:15 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
HP-avdelningen på Hamleys i London slår mycket. De hade jättemycket fint.
Jag köpte marodörkartan. Funderade på en del annat, men mycket var ganska dyrt. 11 jan, 2012 19:26 |
|
Theabeanr1
Elev |
När jag hade läst första sidan i De vises sten.
Jag kunde inte slita mig från boken. Det var helt fantastiskt! Där allt började ♥ 11 jan, 2012 19:51 |
|
prongs
Elev |
jaadu, svårt att välja nått.. finns så många dårå. men ett starkt minne är från innan jag blev hp-skadad, och mina brorsor lyssna på hp, å jag tyckte det lär SÅÅÅ fjantigt!! vadå en liten kille som bor under en trappa å hans moster kommer å skriker på han.. asså jag var SÅÅ skeptisk!! är glad att jag började läsa till slut
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 11 jan, 2012 19:55 |
Forum > Harry Potter > Memories
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen