Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglis-chat

Forum > Mugglarportalen > Mugglis-chat

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


En mugglis-chat borde ni ha som antingen skapas via xat.com eller en skype-chatt. Det vore roligt att binda alla samman i en och samma diskution liksom. :-)

Jag kan skapa en xat.com till mugglis och sedan ge admin till rätt personer.. lärare får gold och prefekter blir silver och medlemmar blir blåa och gäster grön... sen avgår jag som admin från chatten eftersom jag inte har admin här och blir så blå :-) eller så ordnar ni en själva... hehe.

10 jan, 2012 14:21

Li
Biträdande rektor

Avatar


Det finns en mugglis-chatt på skype

Man kan hitta den på MattiasDs profil!

without something there is no nothing

10 jan, 2012 14:24

Borttagen

Avatar


Awesome, bjud in mig :-) jordan.cansington :-)

10 jan, 2012 14:27

Ngoch
Elev

Avatar


Jag hittar ingen info om chatten på MattiasD-s profil. Finns den fortfarande kvar?

11 sep, 2012 22:26

Borttagen

Avatar


Ja den verka inte finnas kvar

12 sep, 2012 17:48

fredskronk
Elev

Avatar


Vore roligare att ha en riktig chatt intyegrerard med mugglis i så fall. Finns ju en mångd olika färdiga php-scirpt som Erfa borde kunna sätta tänderna i

Följ: http://twitter.com/fredskronk

12 sep, 2012 19:33

Forum > Mugglarportalen > Mugglis-chat

Du får inte svara på den här tråden.