Mugglis-chat
Forum > Mugglarportalen > Mugglis-chat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
En mugglis-chat borde ni ha som antingen skapas via xat.com eller en skype-chatt. Det vore roligt att binda alla samman i en och samma diskution liksom. :-)
Jag kan skapa en xat.com till mugglis och sedan ge admin till rätt personer.. lärare får gold och prefekter blir silver och medlemmar blir blåa och gäster grön... sen avgår jag som admin från chatten eftersom jag inte har admin här och blir så blå :-) eller så ordnar ni en själva... hehe. 10 jan, 2012 14:21 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 10 jan, 2012 14:24 |
|
Borttagen
|
Awesome, bjud in mig :-) jordan.cansington :-)
10 jan, 2012 14:27 |
|
Ngoch
Elev |
Jag hittar ingen info om chatten på MattiasD-s profil. Finns den fortfarande kvar?
11 sep, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Ja den verka inte finnas kvar
12 sep, 2012 17:48 |
|
fredskronk
Elev |
Vore roligare att ha en riktig chatt intyegrerard med mugglis i så fall. Finns ju en mångd olika färdiga php-scirpt som Erfa borde kunna sätta tänderna i
Följ: http://twitter.com/fredskronk 12 sep, 2012 19:33 |
Forum > Mugglarportalen > Mugglis-chat
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen