Så amazing :')
Forum > Harry Potter > Så amazing :')
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lurad
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=raRJhypEgzE&feature=youtu.be <- Detta är något av det finaste jag sett i hela mitt liv :'
Riktigt fint klipp och bra ihopp-klippt av personen som gjorde det! Erkänner att det kom en tår.... ellet två xd Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 9 jan, 2012 20:43
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-19 kl. 17:55
|
|
Borttagen
|
Jag tänkte att det bara skulle vara något löjligt sentimentalt, och det var det också. Men nog sitter jag här och nästan grinar och önskar att jag vore liten igen och hade böckerna och filmerna att se fram emot. Vackert.
9 jan, 2012 20:54 |
|
Lurad
Elev |
Hahaha, man känner sig så fåning men man kan ju inte hjälpa det x___x
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 9 jan, 2012 21:00 |
|
Lills
Elev |
9 jan, 2012 21:26 |
|
Solkatten
Elev |
Tårarna bara rann i slutet typ, haha ♥ I will always love Harry Potter.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jan, 2012 00:09 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Lills: Jag trodde inte att jag skulle vara nära att gråta på den! O.O Men det gjorde jag nästan. ^This
14 jan, 2012 00:26 |
|
Solkatten
Elev |
Jag grät typ inte förrän i slutet ... Väldigt fin video ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 jan, 2012 00:32 |
|
Lurad
Elev |
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 14 jan, 2012 01:34 |
|
Borttagen
|
Men gud vad sött!♥
Var nära att börja gråta i slutet, så himla fint alltså! 14 jan, 2012 10:28 |
|
njasmine
Elev |
ohh gud va braaa
sitter här och grinar When im 80 years old I´ll be sitting in my rocking chair and reading Harry Potter,´ and my family will say to me "After all this time?" and I will say "Always" 14 jan, 2012 10:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen