favorit par?
Forum > Harry Potter > favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily
Elev |
Vilka är era favorit par? c:
Min är nog Victorié och Teddy, sen gillar jag jag Nymphadora och Remus. ^.^ "One of them was a slytherin.And he was probably the bravest man I ever knew." 4 dec, 2010 10:12 |
|
Borttagen
|
Ron och Hermione. Urgulliga tillsammans
4 dec, 2010 10:14 |
|
parkinson123
Elev |
4 dec, 2010 10:15 |
|
Lily
Elev |
Gillar inte så mycker Ron och Hermione..
Men Harry Och Ginny är ju söta ^.^ "One of them was a slytherin.And he was probably the bravest man I ever knew." 4 dec, 2010 10:26 |
|
HermioneGranger
Elev |
Lupin och Tonks ♥
"I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed." 4 dec, 2010 10:46 |
|
Selena Sylvia
Elev |
4 dec, 2010 11:34 |
|
HermioneGranger
Elev |
Euw Harry och Ginny är inte bra Dx det ska va Harry och Hermione ♥
"I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed." 4 dec, 2010 11:40 |
|
Heonp.
Elev |
hm, i donno, kanske Harry & Ginny. ;3
"what the hell is a hufflepuff?" 4 dec, 2010 14:33 |
|
HermioneGranger
Elev |
varför gillar alla harry och ginny? xD
"I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed." 4 dec, 2010 14:35 |
|
Hermione00
Elev |
Harry & Ginny
eller Ron & Hermione Har några till men orkar inte skriva mer....! _____________________________________ | Hermione Granger♥ | Gryffindor for ever♥ | ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Severus Snape, the bravest man we've ever knew.. One Direction <3 4 dec, 2010 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen