Allmäna förslag! :D
Forum > Mugglarportalen > Allmäna förslag! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
(Om det resan finns en tråd som man skriver upp förslag på så kan ju den här tråden låsas så fort som möjligt....)
Hej! Ronald Weasley här! Jag skapar en tråd där man kan skriva allmäna förslag till vad man kan göra bättre på Mugglis! Då får vi hoppas att Erfa tittar hit då och då! Ett förslag jag har är: Anslagstavlan: Förstora den! Motivation: Visst har väl Mugglis nått 10000-strecket, eller är vi bara några medlemmar ifrån? Ja, men anslagstavlan borde förstoras så att det ryms fler "Anslag"! Då borde det väl komma till en regel där det står "Skriv inte ett inlägg där det står 'GRYFFINDOR' på med teckenstorlek 72... Håll er till 12!" XD Hehe, vad tycker ni? 8 jan, 2012 13:55 |
|
Borttagen
|
Som jag sagt innan bör det finnas någon spam-spärr.
8 jan, 2012 14:15 |
|
Twix
Elev |
Ja, i alla fall att man inte får förstora texten och att man inte ska lägga in YT-klipp, det tar upp så mycket plats!
Och så skulle det vara väldigt skönt om det fanns typ ett "kryss" utanför Anslagstavlan då folk ibland skriver över det man själv skrivit och då måste man vänta till ens anslag automatiskt försvinner 8 jan, 2012 16:04 |
|
Fang
Elev |
Tycker inta att den ska förstoras, men jag tycker att det inte ska gå att skriva med stora bokstäver.
8 jan, 2012 16:23 |
|
Ronald Weasley
Elev |
En Mugglis mobil-app skulle vara cool
16 maj, 2012 23:18 |
|
Savi
Elev |
Gå till internet - gå till mugglis - använd. Fungerar på iPhone, iPod, iPad, Blackberry, HTC. I alla fall har alla fungerat för mig
17 maj, 2012 00:59 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Savi: Gå till internet - gå till mugglis - använd. Fungerar på iPhone, iPod, iPad, Blackberry, HTC. I alla fall har alla fungerat för mig Jag vet. Men jag menar en app anpassad till mobilen, om du fattar vad jag menar? 17 maj, 2012 01:03 |
|
Sirius_Musta
Elev |
17 maj, 2012 01:14 |
|
Savi
Elev |
17 maj, 2012 01:17 |
|
Ronald Weasley
Elev |
^Men det är jobbigare att gå på internet än med en app
17 maj, 2012 01:18 |
Forum > Mugglarportalen > Allmäna förslag! :D
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen