Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Visst borde det finnas toaletter och sådant i uppehållsrummen?

Forum > Harry Potter > Visst borde det finnas toaletter och sådant i uppehållsrummen?

1 2
Användare Inlägg
Maa
Elev

Avatar


[Avada kedavra om det finns en sånhär tråd redan]

Jag och min kompis argumenterade angående detta förra veckan.
Vi var båda överrens om att det inte skrivs någonting om det i böckerna, rätta mig om jag har fel.
Men någonstans borde det ju finnas toaletter och duschar, även om det inte nämns. Visst borde de inte behöva gå ut i korridorerna på nattetid? Det är ju till och med förbjudet.

Tänkte höra efter om det fanns några upplysta människor här inne, som har mer kunskap om ämnet än vad jag har. C:

"Weasley is our king."

8 jan, 2012 00:09

9te
Elev

Avatar


Det var väl något som J.K. tyckte var ointressant

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fbloghogwarts.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F05%2FHarry-Potter-Jimmy-Gardner.jpg "Tuta och kör Ernie!"

8 jan, 2012 00:12

Maa
Elev

Avatar


Skrivet av 9te:
Det var väl något som J.K. tyckte var ointressant


Uppenbarligen eftersom att hon inte nämnde det en enda gång i sju böcker. o-o

"Weasley is our king."

8 jan, 2012 00:24

Lisen563
Elev

Avatar


Tror det finns en sådan tråd redan!

8 jan, 2012 00:27

Borttagen

Avatar

+1


Men vem tusan vill sitta och läsa om när Harry sitter och trycker på toaletten/tvålar in sig i duschen?

8 jan, 2012 01:18

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Det finns ju prefekternas badrum!
Men det är ju lite ointressant att läsa om!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

10 jan, 2012 15:40

Theabeanr1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men vem tusan vill sitta och läsa om när Harry sitter och trycker på toaletten/tvålar in sig i duschen?

Håller med! Jag menar, man vill ju inte sitta o läsa om att Harry går på toa -.-"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F576b76e58dca55e98700c21afcb305a9%2Fe6db68ad5f0430c9-18%2Fs540x810%2F520b1231e9213ca0ad14e27b0df96fa178c8d608.gifv

10 jan, 2012 15:41

ChoLover
Elev

Avatar


jag vet det är konstigt men j.k kanske ville anpassa sig mindre barn så det inte är så äckligt

"join the dark side"♆ gå in på min blogg http://myyrules.bloggplatsen.se/ please

10 jan, 2012 15:42

Freja
Elev

Avatar


^Små barn tycker snarare att det är roligt med sånt

Everything is Dramione and nothing hurts.

10 jan, 2012 15:48

Sirius_Musta
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men vem tusan vill sitta och läsa om när Harry sitter och trycker på toaletten/tvålar in sig i duschen?


Asså, seriööst, vilket kanon-inlägg!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

11 jan, 2012 11:14

1 2

Forum > Harry Potter > Visst borde det finnas toaletter och sådant i uppehållsrummen?

Du får inte svara på den här tråden.