Skulle du...
Forum > Harry Potter > Skulle du...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moii
Elev |
(Hittade ingen liknande tråd, lås denna om det finns!)
...lämna ALLT, din familj, vänner osv för att börja på Hogwarts. Du fick reda på att de var tex. abdopterad och var en häxa/trollkarl. Du fick börja på Hogwarts och fick säkert nya vänner osv. Men du fick ALDRIG träffa dina "gamla föräldrar" eller gamla vänner igen. Dock fick du reda på att dom som du trodde var din familj inte var det, och att du har/fick en "ny" familj. Skulle ni offrat allt de där, för att vara en häxa/trollkarl i resten av era liv? Jag skulle nog göra det faktiskt. Eller jag vet inte.... Min familj, husdjur vänner osv betyder dock sjukt mycket för mig. Men det är lockande! D: Skulle jag fått träffat dom, någon gång igen så är det en annan sak.... :c ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 7 jan, 2012 18:57
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 7 kl. 19:07
|
|
Draken Norbert
Elev |
Familjen är viktigt. Kompisar är viktiga. Men får man inte träffa dom igen? Alltså det är en svår fråga, lite ego om man gör det - but it's my dream.
Vet inte vad jag ska svara, är lite både och. Egentligen vill jag.. NEJ JAG SKA TILL HOGWARTS. Men hallå. Eller nej, eller ja. Jag vet inte.
7 jan, 2012 19:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 7 kl. 19:12
|
|
Borttagen
|
Nej, det skulle jag faktiskt inte.
7 jan, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Nej, det skulle jag inte göra. Min familj, katten och vännerna betyder mer för mig än vad "magi" gör. Kärleken övervinner allt.
7 jan, 2012 19:00 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Jag skulle göra det. Jag är mer av en ensam varg så det skulle vara ganska lätt att lämna mina vänner eftersom jag inte är så nära någon av dem.
Det skulle vara svårare med min familj, men jag ser inte en framtid som jag vill ha som mugglare. Att få bli en häxa skulle göra mig lyckligare http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 7 jan, 2012 19:21 |
|
Solkatten
Elev |
Jag skulle nog göra nästan vad som helst för att komma till Hogwarts. Men att aldrig se sin familj igen ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
Jag skulle förmodligen inte göra det.
Fast jag avskyr min bror, kommer nog inte ens känna mina vänner om 5-10 år, skulle bara sakna min mor och far, så kanske. 7 jan, 2012 19:30 |
|
hyperion
Elev |
7 jan, 2012 19:58 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Det är svårt. Jag vill vill VILL till Hogwarts. Men det är ju liksom jättesvårt att lämna verkligen ALLT som betyder någonting
7 jan, 2012 20:02 |
|
J-star Black
Elev |
7 jan, 2012 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen