Vilken animagus?
Forum > Harry Potter > Vilken animagus?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Om man fick välja vilken animagus man skulle bli vilken skulle du välja då?
Själv är jag lite osäker, men kanske en Falk. 6 jan, 2012 18:04 |
|
joel9324
Elev |
6 jan, 2012 18:08 |
|
Jonte Ko-L
Elev |
Min är en padda
6 jan, 2012 19:07 |
Forum > Harry Potter > Vilken animagus?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen