Gå med i Fenixorden
Forum > Harry Potter > Gå med i Fenixorden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
JA rubriken säger det mesta, gå med Fenixorden, och hjälp oss att slå Voldemort och hans arme
5 jan, 2012 23:13 |
|
childhoodlight
Elev |
5 jan, 2012 23:17 |
|
melle-hjrta
Elev |
vet men ändå ^^
5 jan, 2012 23:20 |
|
Katla
Elev |
Naah, because the dark side is the best side och regnbågsapor är elaka.
♏︎ 5 jan, 2012 23:21 |
|
Borttagen
|
Inte så länge det finns de finns dom som är lojala mot honom 5 jan, 2012 23:48 |
|
inging
Elev |
Men Voldemort är ju redan död!
http://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2670756/images/2012/pup_508eee849606ee549bf8d6a5.gif 6 jan, 2012 00:46 |
|
annawpotter
Elev |
6 jan, 2012 01:02 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av annawpotter: Vi kan slås mot andra elaka trollkarlar. Eller motverka att någon ny ond skapas! ja exakt jag vet redan att Voldemort är död, har läst dödsrelikerna 5000000X miljoner gånger 6 jan, 2012 14:40 |
|
Abrakadabra
Elev |
6 jan, 2012 14:45 |
|
Borttagen
|
Bara för att ledaren är död så betyder det inte att ondskan och dödsätarna är borta. DUN DUN DUN!!!
6 jan, 2012 14:48 |
Forum > Harry Potter > Gå med i Fenixorden
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen