Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Ny tråd (HP)

Forum > Harry Potter > Ny tråd (HP)

1 2
Användare Inlägg
Severus10
Elev

Avatar


Här ska man bara vara om man pratar bra om Snape och denna tråd låses ej.

5 jan, 2012 20:40

Borttagen

Avatar


Men snälla du, det finns en tråd om Snape redan, där man kan diskutera. Ditt förra forum blev ju låst, remember, varför göra en ny?

5 jan, 2012 20:42

Severus10
Elev

Avatar


För att den inte skulle låsas.
Och den här är ingen disskusions tråd om ond och god utan bara god.

5 jan, 2012 20:43

Borttagen

Avatar


Håller med. Alltså det är bara att ge upp med att skapa braiga-Snape trådar, eftersom att det redan finns trådar om Snape. Säkert ett dussin olika.

5 jan, 2012 20:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Severus10:
För att den inte skulle låsas.
Och den här är ingen disskusions tråd om ond och god utan bara god.

Den här kommer förmodligen låsas ändå, eftersom det finns en tråd redan, och det är meningen att man ska diskutera och kunna säga sin åsikt.

5 jan, 2012 20:45

Borttagen

Avatar


Vart fick du luft ifrån?

5 jan, 2012 20:46

Borttagen

Avatar


This is just....beyond awkward O.O

5 jan, 2012 20:47

Severus10
Elev

Avatar


enda anledningen till att jag vill ha en sådan här tråd är att om jag skriver att Snape är alltigenom god på andra trådar så börjar folk rikta åsikter mot mig genom att skriva.

Jag håller inte med.

eller något annat som riktas mot mig.

I stället för att göra så är det bättre att skriva sin egen åsikt utan att rikta den mot någon.

5 jan, 2012 20:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
This is just....beyond awkward O.O

Well... yeah.

5 jan, 2012 20:48

Borttagen

Avatar


Jag står fast att Snape var en agonist. Han var INTE GOD eller OND. Han var på sin egna sida och han var omogen.

5 jan, 2012 20:50

1 2

Forum > Harry Potter > Ny tråd (HP)

Du får inte svara på den här tråden.