Harry Potter ?
Forum > Harry Potter > Harry Potter ?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny01
Elev |
Hej jag ska göra en presintaskon om den bok jag gillar mest men jag vet inte om jag ska välga harry potter eller twilight vad tycker du?
Linnea 5 jan, 2012 19:36
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 5 kl. 19:37
|
|
Borttagen
|
Harry Potter såklart!
5 jan, 2012 19:37 |
|
Draken Norbert
Elev |
5 jan, 2012 19:38 |
|
accioron
Elev |
Harry Potter, definitivt.
5 jan, 2012 19:52 |
|
Borttagen
|
Twilight :3 (forever alone)
5 jan, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Twilight :3 (forever alone) Jaa :3 Forever Twilight ♥ 5 jan, 2012 20:01 |
|
annawpotter
Elev |
Det beror ju helt på dig.
Vad tycker du är mest underhållande att läsa? Vilken blir du mest berörd av? Välj den du älskar mest och som känns bäst för dig själv. ![]()
5 jan, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
Det beror ju på vilken du tyckte mest om, vilken du känner kan berätta om bäst.
5 jan, 2012 20:10 |
|
mionee
Elev |
5 jan, 2012 20:11 |
|
9te
Elev |
5 jan, 2012 20:12 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter ?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen