Prata bara bra om Snape
Forum > Harry Potter > Prata bara bra om Snape
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Severus10
Elev |
Detta är en tråd där man endast endast endast prata bra om Snape.
De som tycker Snape Snape är bara ond och mobbar och sådant kan strunta i denna tråd för vi ska inte ha sådana dumma saker i denna tråd. 5 jan, 2012 18:18 |
|
Mintygirl89
Elev |
5 jan, 2012 18:36 |
|
Severus10
Elev |
Prefekt kan någon ta bort Mintygirl89,s inlägg.
5 jan, 2012 18:37 |
|
Mintygirl89
Elev |
Varför det? Jag frågade bara vad som är dumt. Jag har ju inte skrivit något än. En enkel fråga, inget annat.
Läs gärna Tårar från himlen :D <3
5 jan, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Det finns redan en tråd där man snackar om Snape, och alla har vi ju olika åsikter.
Vad är det som är dumt om man inte gillar honom? 5 jan, 2012 18:43 |
|
Quidditch
Elev |
Jag tror Severus menar att många säger att han är självisk, osv. Och Severus10 kanske har sett ganska så mycket "dumt" skrivet, i hans ögon, eftersom att han kanske gillar Severus riktigt mycket? Därför ska man bara skriva bra saker i denna tråden. I think..
Anyways, han är otroligt modig, i love him. ♥ ![]()
5 jan, 2012 18:43 |
|
Mintygirl89
Elev |
Skrivet av Quidditch: Jag tror Severus menar att många säger att han är självisk, osv. Och Severus10 kanske har sett ganska så mycket "dumt" skrivet, i hans ögon, eftersom att han kanske gillar Severus riktigt mycket? Därför ska man bara skriva bra saker i denna tråden. I think.. Anyways, han är otroligt modig, i love him. ♥ Okej, då förstår jag. Läs gärna Tårar från himlen :D <3
5 jan, 2012 18:47 |
|
Severus10
Elev |
Jag är en hon.
Man behöver inte vara en han bara för att man har ett manligt användarnamn 5 jan, 2012 18:48 |
|
annawpotter
Elev |
Tycker det känns ganska konstigt att skapa en tråd om bara bra saker om en karaktär. Det finns redan en tråd om Snape där både bra och dåliga saker skrivs om honom. Det behövs därför inte fler.
Tänk vad många trådar som skulle skapas om alla skapade en sån här tråd om sin favorit karaktär! Jag älskar Harry och Dobby, men självklart finns det dåliga saker med dom också som folk ska få skriva. Och du behöver verkligen inte skriva att en åsikt är dum Severus10! Tänk om folk skulle skriva att d det du tycker om Snape är dumt, det skulle inte vara så kul, eller hur? ![]()
5 jan, 2012 18:52 |
|
hyperion
Elev |
Alltså... Den här tråden är inte logisk what so ever. Snape är en av mina favoritkaraktärer, men självklart finns det dåliga sidor av honom och det måste man ju kunna diskutera. Ingen är perfekt liksom.
![]()
5 jan, 2012 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen