Vad tycker ni saknas på Trollkarlsstaden???
Forum > Mugglarportalen > Vad tycker ni saknas på Trollkarlsstaden???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
"Parvati Patil"
Elev |
Jag undrar vad ni saknar på Trollkarlsstaden???
Jag tycker att på "Förstklassiga Tillbehör" ska det finnas en kvick. Skriv vad du tycker??? I’m a bit dark and twisted. 4 jan, 2012 21:13 |
|
9te
Elev |
4 jan, 2012 23:10 |
|
Lordlollo
Elev |
1lite mer godis i godris baronen.
2En kvick, dunkare, klont till förstklassiga tillbehör ♆ 4 jan, 2012 23:30 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Lordlollo: 1lite mer godis i godris baronen. 2En kvick, dunkare, klont till förstklassiga tillbehör precis vad jag satte och tänkte på innan idag lite bertie botts bönor och sånt och de olika "bollarna" till quidditch Kärlek till alla! 5 jan, 2012 03:17 |
|
Ultramannen
Elev |
Japp, Har tänkt på det med Bertie botts bönor i olika smaker, så samlar man på smarer typ.. Och bollar skulle va as kul! Men då ska kvicken kosta mkt! Typ 150 G, Och klont 75 G Och dunkare 50 G Ungefär! elr vad säger ni?
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
5 jan, 2012 14:02 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Jag håller med om godiset att det är lite lite godis i godisbaronen.
Sedan kan det ju kanske finnas några fler kvastar som en silverpil och några sådana
5 jan, 2012 14:09 |
|
GinnyLover
Elev |
Hmm, lite mer godis till Godisbaronen vore kul. Typ bönor i alla smaker och så.
Jag skulle också vilja ha en trolldrycksaffär. Där Kan man köpa ingredienser och trolldrycker. Ingredienserna skulle man kunna brygga egna trolldrycker av och sälja till affären eller marknaden. Skulle vara kul med en trolldryck mot hunger till drakarna ifall Knut inte är inne. Sen vill jag jättegärna ha en uggle och/eller en djuraffär där man kan köpa typ ugglor och Krumbensar. Med ugglorna skulle man kanske kunna skicka meddelanden, som med snöbollarna! 8 maj 2013 ♥ 5 jan, 2012 14:22 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Ultramannen: Japp, Har tänkt på det med Bertie botts bönor i olika smaker, så samlar man på smarer typ.. Och bollar skulle va as kul! Men då ska kvicken kosta mkt! Typ 150 G, Och klont 75 G Och dunkare 50 G Ungefär! elr vad säger ni? ja det är en superbra idé Kärlek till alla! 5 jan, 2012 14:24 |
|
Lokix
Elev |
Håller med.
Skrivet av GinnyLover: Hmm, lite mer godis till Godisbaronen vore kul. Typ bönor i alla smaker och så. Jag skulle också vilja ha en trolldrycksaffär. Där Kan man köpa ingredienser och trolldrycker. Ingredienserna skulle man kunna brygga egna trolldrycker av och sälja till affären eller marknaden. Skulle vara kul med en trolldryck mot hunger till drakarna ifall Knut inte är inne. Sen vill jag jättegärna ha en uggle och/eller en djuraffär där man kan köpa typ ugglor och Krumbensar. Med ugglorna skulle man kanske kunna skicka meddelanden, som med snöbollarna! Todeledo 5 jan, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lokix: Håller med. Skrivet av GinnyLover: Hmm, lite mer godis till Godisbaronen vore kul. Typ bönor i alla smaker och så. Jag skulle också vilja ha en trolldrycksaffär. Där Kan man köpa ingredienser och trolldrycker. Ingredienserna skulle man kunna brygga egna trolldrycker av och sälja till affären eller marknaden. Skulle vara kul med en trolldryck mot hunger till drakarna ifall Knut inte är inne. Sen vill jag jättegärna ha en uggle och/eller en djuraffär där man kan köpa typ ugglor och Krumbensar. Med ugglorna skulle man kanske kunna skicka meddelanden, som med snöbollarna! ^^Ja, eller hur!! Håller med! 5 jan, 2012 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen