Lord Voldermort-Tråden
Forum > Harry Potter > Lord Voldermort-Tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
"Parvati Patil"
Elev |
Hej!!!
Jag undrar vad ni tycker om Lord Voldermort??? Jag tycker att han ser lite läskig ut men inte så mycket längre. Han gör ju inte så snälla saker, men även om jag är på den mörka sidan så tycker jag att han är elak. I’m a bit dark and twisted. 4 jan, 2012 20:42
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 4 kl. 20:59
|
|
Borttagen
|
Vad tycker du om rasism? :3
4 jan, 2012 20:44 |
|
Fang
Elev |
*Voldemort
Borde inte tråden vara i HP.kategorin. 4 jan, 2012 20:45 |
|
Solkatten
Elev |
Voldemort = Thumbs down.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jan, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
Han är elak.
4 jan, 2012 20:53 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
jag har lagt den här tråden i off topic för det är där som flest läser
I’m a bit dark and twisted. 4 jan, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
^Jag håller med om att det är där som finns flest läsare, men det ska ändå vara i HP kategorin. Det är reglerna.
4 jan, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
Han måste vara bra med ord. Vet inte varför men han påminner mig om Hitler som själv var bra med ord.
4 jan, 2012 21:22 |
LucyMalfoy
Elev |
Lord Voldemort är bäst. Säg inget elakt om m av mina favortit karaktärer
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 4 jan, 2012 21:25 |
|
accioron
Elev |
Den här tråden ska ligga i HP-forumet, flyttar.
4 jan, 2012 21:32 |
Forum > Harry Potter > Lord Voldermort-Tråden
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen