Vem är er favorit dödsätare ??
Forum > Harry Potter > Vem är er favorit dödsätare ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vem är er favorit dödsätare ?? skriv både kille och tjej
3 jan, 2012 22:49 |
|
9te
Elev |
3 jan, 2012 23:03 |
|
Borttagen
|
Yaxley och Bellatrix tror jag... Nää Severus, inte Yaxley
3 jan, 2012 23:08 |
|
Maa
Elev |
Bellatrix Lestrange ♥
"Weasley is our king." 3 jan, 2012 23:45 |
|
Faelivrin
Elev |
3 jan, 2012 23:49 |
|
Mahoqny
Elev |
Draco Malfoy, om han nu får sitt märke. Annars Lucius. Fast egentligen gillar jag inte någon dödsätare då de är emot allt jag tror på.
~Toujours pur~ 4 jan, 2012 00:38 |
|
Bombarda
Elev |
bellatrix
Kärlek till alla! 4 jan, 2012 03:00 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Mahoqny: Draco Malfoy, om han nu får sitt märke. Annars Lucius. Fast egentligen gillar jag inte någon dödsätare då de är emot allt jag tror på. Ja, Draco fick sitt märke i sexan. :-)
4 jan, 2012 03:07 |
|
Borttagen
|
Severus, Bellatrix oxh Lucius
4 jan, 2012 03:09 |
|
L
Elev |
Narcissa och Severus ♥
i wish i was there with you. to call you a fucking dork. but yo're my dork 4 jan, 2012 08:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen