Varför gillar man Pansy?
Forum > Harry Potter > Varför gillar man Pansy?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
Jag har sett att det finns ganska många här som tycker om Pansy Parkinson, jag bara undrar vad det är ni ser hos henne?
Jag ogilllar nämligen henne enormt, men ni kanske kunde övertala mig om varför hon är en bra person. Jag själv tycker verkligen att hon är egoistisk, elak och lite som en... fjortis. ![]()
3 jan, 2012 20:56 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av annawpotter: Jag själv tycker verkligen att hon är egoistisk, elak och lite som en... fjortis. Håller med! Hon är som slytherins fjortis.. :3
3 jan, 2012 20:56 |
|
themarauder
Lärare |
Själv ogillar jag henne osså jättemkt ! Tkr varken hon e trevlig eller intressant.
=) - just like themarauder 3 jan, 2012 21:02 |
|
Maa
Elev |
Jag har ingen direkt åsikt om henne, visst kan hon vara jävligt irriterande men jag avskyr henne inte.
"Weasley is our king." 3 jan, 2012 21:05 |
|
Borttagen
|
Hon är jobbig. Stör mig bara på henne. En dum idiotisk mobbare är hon. I don't like her!
3 jan, 2012 21:06 |
|
hyperion
Elev |
Det enda jag gillar med henne är att hon verkar väldigt mån om sina vänner och familj, annars så finns det inget direkt. Man vet ju inte så mycket om henne dock.
![]()
3 jan, 2012 21:08 |
|
ikka
Elev |
Jag har ingen åsikt om henne alls - hon är en såndär karaktär som bara finns där i bakgrunden & inte direkt tillför något, imo. Dock avskyr jag henne i sist filmen.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
3 jan, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Har heller ingen åsikt om henne, men jag avskyr att hon försöker ange Harry för Voldemort i sista boken. Argghhhhhh
3 jan, 2012 21:13 |
|
linnvendela
Elev |
Jag tycker inte om henne, däremot vill jag gära veta mer om henne! ^^
Jaha. 3 jan, 2012 21:23 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Draken Norbert: Skrivet av annawpotter: Jag själv tycker verkligen att hon är egoistisk, elak och lite som en... fjortis. Håller med! Hon är som slytherins fjortis.. :3 Fast en "fjortis" är ju nog inte det rätta ordet? Bara för att man är elak, kränker andra och och förnedrande innebär det ju inte att man är en så kallad "fjortis". :> --- Mina personliga åsikter om Pansy - grundat på det vi har fått reda om henne - är att hon är verkligen helt hemskt taskig (speciellt mot Hermione). Jag har mina tankar om att hon är mer eller mindre osäker i sig själv, vilket är en anledning till att hon trycker ned andra.
3 jan, 2012 21:49 |
Forum > Harry Potter > Varför gillar man Pansy?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen