Reklam ?!
Forum > Mugglarportalen > Reklam ?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knirr-Knarr
Elev |
Ska jag slänga ut lite läknkar till sidan kanske ?
7 feb, 2007 19:07 |
|
Erfa
Rektor |
Kanske det, men det är ju lite halvt poänglöst eftersom sidan oftast inte är uppe.
7 feb, 2007 19:56 |
|
carbe
Elev |
Eh, vem är Knirr-Knarr?
Jaja, i vilket fall är du välkommen! 8 feb, 2007 21:32 |
|
als
Elev |
Puh, jag trodde att Knirr-Knarr hade fått fnatt och tänkte föreslå att sidan skulle innehålla reklam, jag hann precis författa en två mil lång flame i huvudet medan tråden laddade och så var det reklam för sidan han menade. Typiskt, inget flameande idag
25 mar, 2007 11:12 |
|
Erfa
Rektor |
Citat: Puh, jag trodde att Knirr-Knarr hade fått fnatt och tänkte föreslå att sidan skulle innehålla reklam Det var nog det jag tänkte när jag såg tråden första gången tror jag. 25 mar, 2007 13:04 |
|
Eriskay
Elev |
Jag också! Höll på att flyga i taket...
Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube. 19 aug, 2007 16:55 |
|
mayagw
Elev |
ingen reklam tack
5 dec, 2012 18:27 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av mayagw: Öppna inte gamla trådar tack. Den här är från 2007 och verkligen inte relevant längre. ^^ingen reklam tack Jag låser och så. 5 dec, 2012 18:59 |
Forum > Mugglarportalen > Reklam ?!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen