Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Reklam ?!

Forum > Mugglarportalen > Reklam ?!

Användare Inlägg
Knirr-Knarr
Elev

Avatar


Ska jag slänga ut lite läknkar till sidan kanske ?

7 feb, 2007 19:07

Erfa
Rektor

Avatar


Kanske det, men det är ju lite halvt poänglöst eftersom sidan oftast inte är uppe.

7 feb, 2007 19:56

carbe
Elev

Avatar


Eh, vem är Knirr-Knarr?
Jaja, i vilket fall är du välkommen!

8 feb, 2007 21:32

als
Elev

Avatar


Puh, jag trodde att Knirr-Knarr hade fått fnatt och tänkte föreslå att sidan skulle innehålla reklam, jag hann precis författa en två mil lång flame i huvudet medan tråden laddade och så var det reklam för sidan han menade. Typiskt, inget flameande idag

25 mar, 2007 11:12

Erfa
Rektor

Avatar


Citat:
Puh, jag trodde att Knirr-Knarr hade fått fnatt och tänkte föreslå att sidan skulle innehålla reklam

Det var nog det jag tänkte när jag såg tråden första gången tror jag.

25 mar, 2007 13:04

Eriskay
Elev

Avatar


Jag också! Höll på att flyga i taket...

Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube.

19 aug, 2007 16:55

mayagw
Elev

Avatar


ingen reklam tack

5 dec, 2012 18:27

DeathDownAlex
Elev

Avatar



Skrivet av mayagw:
ingen reklam tack
Öppna inte gamla trådar tack. Den här är från 2007 och verkligen inte relevant längre. ^^

Jag låser och så.

5 dec, 2012 18:59

Forum > Mugglarportalen > Reklam ?!

Du får inte svara på den här tråden.