Dödsrunan:(
Forum > Harry Potter > Dödsrunan:(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyLover
Elev |
Här kan man skriva alla som dött, inom spoiler för alla kanske inte läst klart böckerna, och varför man saknar dem och så.
8 maj 2013 ♥ 1 jan, 2012 13:41 |
|
Boba
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Han är min favoritkaraktär... 1 jan, 2012 13:51 |
|
Lisen563
Elev |
R.I.P
Spoiler: Saknar er...Tryck här för att visa! 1 jan, 2012 13:55 |
|
moii
Elev |
R.I.P
Spoiler: Tryck här för att visa! ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 1 jan, 2012 13:58 |
|
GinnyLover
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Må ditt sista skratt glädja dig.... Saknar dig, utan dig blir inte Spoiler: hel Tryck här för att visa! 8 maj 2013 ♥ 1 jan, 2012 14:00 |
|
Borttagen
|
Rest in peace
Spoiler: Tryck här för att visa! 1 jan, 2012 14:26 |
|
Draken Norbert
Elev |
1 jan, 2012 14:56 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
1 jan, 2012 15:07 |
|
GinnyLover
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 8 maj 2013 ♥ 1 jan, 2012 15:17 |
|
Borttagen
|
R.I.P ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! 1 jan, 2012 16:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen