Hur ser din topp 3 i Harry Potter böckerna?
Forum > Harry Potter > Hur ser din topp 3 i Harry Potter böckerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
"Parvati Patil"
Elev |
1. Harry Potter och Fenixorden.
( För den är längst och bra. ) 2. Harry Potter och Dödrelikerna. ( För den är spännande och sorlig. ) 3. Harry Potter och Halvblodsprinsen. ( För den är sorlig och bra. ) Vad tycker du? I’m a bit dark and twisted. 31 dec, 2011 12:58 |
|
Borttagen
|
Go over there instead -> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=10607
31 dec, 2011 13:30 |
Forum > Harry Potter > Hur ser din topp 3 i Harry Potter böckerna?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen