Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(
Forum > Harry Potter > Synd att det inte finns flera Harry Potter filmer :(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bianca
Elev |
Hej, som rubriken säger så tycker jag att det är jätte synd att det inte finns flera Harry Potter filmer/böker.
29 dec, 2011 19:17 |
|
Borttagen
|
Det är ju ganska många ändå... men det skulle vara jättekul med en fortsättning... men förstår Rowling om hon inte vill skriva hur många böcker som helst hela livet.
Det var tänkt från början att det skulle bli sju böcker. Och sen höll det nästan på att bli nio filmer för de tänkte dela på fenixorden. Sen finns ju pottermore nu som tydligen skulle vara någon fortsättning enligt Rowling. 29 dec, 2011 19:22 |
|
Borttagen
|
Fast 8 filmer är ju inte så dåligt
29 dec, 2011 19:33 |
|
Lills
Elev |
29 dec, 2011 20:44 |
|
Mahoqny
Elev |
Det är bättre med 8 bra filmer än 15 smådåliga!
~Toujours pur~ 29 dec, 2011 20:51 |
|
Borttagen
|
29 dec, 2011 20:52 |
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Mahoqny: Det är bättre med 8 bra filmer än 15 smådåliga! Ja, exakt! Jag är ändå ganska nöjd
29 dec, 2011 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mahoqny: Det är bättre med 8 bra filmer än 15 smådåliga! Well spoken Håller med sååååååååååå mycket! 29 dec, 2011 20:53 |
|
Luna_Love
Elev |
Jag tycker att det är jätte synd att det inte finns fler hp Böcker/filmer.
Så synd 29 dec, 2011 21:07 |
|
Bianca
Elev |
Skrivet av Luna_Love: Jag tycker att det är jätte synd att det inte finns fler hp Böcker/filmer. Så synd Jag håller med 29 dec, 2011 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen