Fel i fången från Azkaban?
Forum > Harry Potter > Fel i fången från Azkaban?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Draken Norbert
Elev |
Jag såg filmen idag, och slutade med boken för någon vecka sedan..
När Harry kastar lera/snöbollar på Draco, Crabbe och Goyle när de står vid spökande stugan - så är det inte han som spelar Goyle i resten av filmerna som spelar Goyle där. Eller är jag fel ute? :]
28 dec, 2011 22:50 |
|
annawpotter
Elev |
Japp, de har bytt person.
Men den "riktiga" Goyle är med i sista filmen, då är däremot inte Crabbe med. Han blev sparkad då han blev fälld för drogmissbruk. ![]()
28 dec, 2011 23:04 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av annawpotter: Japp, de har bytt person. Men den "riktiga" Goyle är med i sista filmen, då är däremot inte Crabbe med. Han blev sparkad då han blev fälld för drogmissbruk. Åh, jaha. :] Så mycket hängde jag med.. :}
28 dec, 2011 23:13 |
|
themarauder
Lärare |
28 dec, 2011 23:15 |
|
Borttagen
|
Nämen gud, har inte hängt med salls här O.o
28 dec, 2011 23:15 |
|
childhoodlight
Elev |
28 dec, 2011 23:18 |
|
annawpotter
Elev |
28 dec, 2011 23:19 |
|
childhoodlight
Elev |
28 dec, 2011 23:19 |
|
annawpotter
Elev |
28 dec, 2011 23:20 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Fast det är ju inget fel...? Det är bara en ändring, nothing more or less. Skrev på fel sätt.. :$
28 dec, 2011 23:20 |
Forum > Harry Potter > Fel i fången från Azkaban?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen