Hur får man elevhemspoäng?
Forum > Harry Potter > Hur får man elevhemspoäng?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bigsnowman
Elev |
27 dec, 2011 22:28 |
|
Freja
Elev |
Man kan få i frågesporten, om man får över 50 poäng
Everything is Dramione and nothing hurts. 27 dec, 2011 22:29
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-27 kl. 22:30
|
|
Twix
Elev |
"Det finns flera sätt att samla poäng till sitt elevhem! Det lättaste sättet är att få ett riktigt bra resultat på frågesporten. Alla resultat över 50 poäng belönas med elevhemspoäng!
Prefekterna delar dessutom ut poäng i forumet för speciellt hjälpsamma eller kreativa inlägg." Kopierat från vanliga frågor och svar. 27 dec, 2011 22:29 |
|
Bigsnowman
Elev |
Tack för hjälpen!
Jag trodde nog att det var spel som man kunde få elevhemspoäng av. 27 dec, 2011 22:31 |
|
Freja
Elev |
Okej, eftersom att frågan är besvarad borde nån prefekt låsa tråden
Everything is Dramione and nothing hurts. 27 dec, 2011 22:34 |
|
EpicFaiil
Elev |
okay!
22 jan, 2012 15:44 |
Forum > Harry Potter > Hur får man elevhemspoäng?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen