Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur får man elevhemspoäng?

Forum > Harry Potter > Hur får man elevhemspoäng?

Användare Inlägg
Bigsnowman
Elev

Avatar



27 dec, 2011 22:28

Freja
Elev

Avatar


Man kan få i frågesporten, om man får över 50 poäng

Everything is Dramione and nothing hurts.

27 dec, 2011 22:29

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-27 kl. 22:30
Antal ändringar: 2

Twix
Elev

Avatar


"Det finns flera sätt att samla poäng till sitt elevhem! Det lättaste sättet är att få ett riktigt bra resultat på frågesporten. Alla resultat över 50 poäng belönas med elevhemspoäng!

Prefekterna delar dessutom ut poäng i forumet för speciellt hjälpsamma eller kreativa inlägg."


Kopierat från vanliga frågor och svar.

27 dec, 2011 22:29

Bigsnowman
Elev

Avatar


Tack för hjälpen!
Jag trodde nog att det var spel som man kunde få elevhemspoäng av.

27 dec, 2011 22:31

Freja
Elev

Avatar


Okej, eftersom att frågan är besvarad borde nån prefekt låsa tråden

Everything is Dramione and nothing hurts.

27 dec, 2011 22:34

EpicFaiil
Elev

Avatar


okay!

22 jan, 2012 15:44

Forum > Harry Potter > Hur får man elevhemspoäng?

Du får inte svara på den här tråden.