Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vilken är bäst?

Forum > Harry Potter > vilken är bäst?

Användare Inlägg
OMG Dumbledore :D
Elev

Avatar


vilken harry potter bok tycker ni är bäst? jag tycker trean eller sista tror jag! vilken film gillar ni bäst?

27 dec, 2011 21:41

Jennyferh
Elev

Avatar


Fången från Azkaban är min absoluta favorit!

Gillar de första böckerna mest. Vet inte varför. Mer nostalgi kring dem kanske :p

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi37.tinypic.com%2F2vxhys2.jpg "Overhead, morning skies all for you"

27 dec, 2011 22:00

luna lovegod
Elev

Avatar


jag älskar alla och alla filmerna

....

27 dec, 2011 22:19

Borttagen

Avatar

+1


Alla.

27 dec, 2011 22:20

Freja
Elev

Avatar


Alla

Everything is Dramione and nothing hurts.

27 dec, 2011 22:24

Rawenclaw98
Elev

Avatar


Det finns ganska många sånna här trådar...
Men annars så är väl mina favoriter är 2 och 7

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi64.tinypic.com%2F2hol85u.gif................ Proud Ravenclaw................Newtina trash

27 dec, 2011 22:28

Bellow
Elev

Avatar


har tyvärr inte läst alla, men dom jag har läst har varit super ^^

Join The Dark Side. NOW! ♆

27 dec, 2011 22:29

Forum > Harry Potter > vilken är bäst?

Du får inte svara på den här tråden.