Behöver hjälp!! xd
Forum > Harry Potter > Behöver hjälp!! xd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lurad
Elev |
Jaag behöver hjälp, som det står i rubriken xd
Okej, eftersom att jag är ny på denna sidan och vet ingenting om någonting, behöver jag hjälp! Deet är så att jag har köpt ett blått drakägg och nu ligger det på min profilsida och jag kan inte få upp det. Det stod någonstans att jag skulle dubbelklicka på det men det funkar ju inte? eller så är det jag som kanske trycker på fel sätt? Men iallafall, om någon skulle kunna vara så jääääätttesnäll att hjälpa mig så skulle det vara superdunder snälllt!!!! Taack på förhand♥ Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 26 dec, 2011 17:13 |
|
Jennyferh
Elev |
Högerklicka på det och välj "öppna i en ny flik" eller "öppna i ett nytt fönster" ^^
"Overhead, morning skies all for you"
26 dec, 2011 17:16 |
|
cirklar
Elev |
26 dec, 2011 17:16 |
|
Borttagen
|
Eller så höger- och vänsterklickar du samtidigt
26 dec, 2011 17:18 |
|
Lurad
Elev |
Taaack allliihopppa!♥ Nuu fattar jag xd♥
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 26 dec, 2011 17:20 |
Forum > Harry Potter > Behöver hjälp!! xd
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen