Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Jag åker snart! :D

Forum > Harry Potter > Jag åker snart! :D

Användare Inlägg
Misshogwarts
Elev

Avatar


... Till perrong 9 3/4

The girl with a Harry potter in her hand.

26 dec, 2011 13:21

luna lovegod
Elev

Avatar


jag är fotfarande hos olivander typ

....

26 dec, 2011 13:36

Ginny00
Elev

Avatar


Jag besegrar Voldie..

Men det här är en ganska onödig tråd egentligen

26 dec, 2011 13:39

Misshogwarts
Elev

Avatar


Haha, ja. :] Men det borde finnas en tråd där man m´kan skriva vad "man gör". Right?

The girl with a Harry potter in her hand.

26 dec, 2011 13:41

Twix
Elev

Avatar


Här kan man skriva på vilken "rank" man är på
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=8847

26 dec, 2011 13:45

Margaret
Elev

Avatar


Hänvisar till länken ovan och låser denna tråd.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

26 dec, 2011 14:42

Forum > Harry Potter > Jag åker snart! :D

Du får inte svara på den här tråden.