Konstigt
Forum > Harry Potter > Konstigt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elsapelsa
Elev |
Tycker inte någon det är konstigt i sista filmen?
När Harry dör kommer han ju till king kross eller nåt. Där har han inte sina glasögon! Någon som håller med? elsapelsa 25 dec, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
Han fick väl tillfälligt bra syn eller något x3. Men nja, jag vet inte riktigt. Så konstigt var det väl inte.
25 dec, 2011 21:46 |
|
joel9324
Elev |
kom ihåg att varna med spoilers om det är något med
Spoiler: eller liknande. lla kanske inte läst eller sett del 2.. Tänk på det!Tryck här för att visa!
25 dec, 2011 22:02 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av elsapelsa: Tycker inte någon det är konstigt i sista filmen? När Harry dör kommer han ju till king kross eller nåt. Där har han inte sina glasögon! Någon som håller med? I boken har han inte ens sina kläder längre 25 dec, 2011 22:13 |
|
bluebirdflies
Elev |
Något som är sjukt konstiggt är att i tredje filmen är Lavender Brown mörkhyad men i sjätte och sjunde är hon vit
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 25 dec, 2011 23:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bluebirdflies: Något som är sjukt konstiggt är att i tredje filmen är Lavender Brown mörkhyad men i sjätte och sjunde är hon vit Haha ja, de bytte skådespelerska. 25 dec, 2011 23:20 |
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av bluebirdflies: Något som är sjukt konstiggt är att i tredje filmen är Lavender Brown mörkhyad men i sjätte och sjunde är hon vit Haha ja, de bytte skådespelerska. Det förstår jag också, men trodde de att vi inte skulle märka? liksom ganska stor skillnad draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 25 dec, 2011 23:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av elsapelsa: Tycker inte någon det är konstigt i sista filmen? När Harry dör kommer han ju till king kross eller nåt. Där har han inte sina glasögon! Någon som håller med? Dumbledore har väll heller inte glasögon? Så jag antar att alla kroppens "fel" försvinner. Dumbledores hand var ju bra. 25 dec, 2011 23:27 |
Forum > Harry Potter > Konstigt
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen