Harry Potter på TV ikväll!!
Forum > Harry Potter > Harry Potter på TV ikväll!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
madeleinegranger
Elev |
Harry Potter och den flammande bägaren ikväll kl. 17.00-20.00 på kanal 5!! Skönt att ha någonting att kika på såhär på juldagen
25 dec, 2011 15:44 |
|
Borttagen
|
Det måste jag se. Hihihih, Cedric f*cking Diggory ♥
25 dec, 2011 15:51 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
25 dec, 2011 15:52 |
|
Weasley<3
Elev |
Hoppas jag kan se den! Det är den enda av filmerna jag inte har hemmaO= av någon konstig anledning. (fick inte ens den i julklapp!) Men jag har sett de två sista idag så jag vet inte om jag borde glo mer på dumburken idag(=
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 25 dec, 2011 16:14 |
|
Misshogwarts
Elev |
Tack så jättemycket att du påminde mig! Harry Potte roch den flammande bägaren tycker jag är den bästa av filmerna. Tack så jätte mycket återigen!
The girl with a Harry potter in her hand. 25 dec, 2011 16:16 |
|
Tonkss
Elev |
Jag kan nog inte se den, har massor av småsyskon som inte får se HP... Men ikväll ska jag se Harry Potter and the Philosopher's Stone!! ♥
25 dec, 2011 16:37 |
|
Jennyferh
Elev |
Fången från Azkaban sändes tidigare idag på 3:an också ^^ Såg en del av den :p
Funderar på att se fjärde filmen med. Var ett tag sen o: Lite dum tid dock. Precis vid middagstid x(
"Overhead, morning skies all for you"
25 dec, 2011 16:40 |
|
Weasley<3
Elev |
Ja, det är jättedum tid! Det är ju någonstans mellan 17 o 20 de flesta äter! De kunde sätta ngn dålig film där!
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 25 dec, 2011 16:44 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter på TV ikväll!!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen