Harry Potter-kort?
Forum > Harry Potter > Harry Potter-kort?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
CarolineLovegood
Elev |
Några fler än jag som samlade på Harry Potter kort när ni var mindre? Eller kanske gör några det fortfarande?
Förstod aldrig hur man spelade med korten, hade de bara för att de var så fina och häftiga, precis som med Pokémon-korten, hehe. I alla fall, Harry Potter korten ser ut såhär: ![]() (Klicka för större bild!) 23 dec, 2011 20:22
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-23 kl. 20:28
|
|
themarauder
Lärare |
23 dec, 2011 20:27 |
|
adliitam
Elev |
Jag har också Harry Potter kort men dom ser inte uuut sådär. Mina är också nått spel (tror jag) och ser ut såhär :
![]() ![]() ![]()
23 dec, 2011 20:30 |
|
Salle
Elev |
23 dec, 2011 20:38 |
|
Emme Lestrange
Elev |
23 dec, 2011 20:40 |
|
CarolineLovegood
Elev |
Skrivet av adliitam: Jag har också Harry Potter kort men dom ser inte uuut sådär. Mina är också nått spel (tror jag) och ser ut såhär : ÅÅH, så fina! Coolt att det är en karaktär på varje kort! Hur många har du? C: 23 dec, 2011 20:41 |
|
Tonkss
Elev |
23 dec, 2011 20:42 |
|
themarauder
Lärare |
23 dec, 2011 21:09 |
|
CarolineLovegood
Elev |
Tack! Tror tyvärr inte att de säljs längre, men man kan ju alltid kolla! Köpte dem i alla fall i en liten spel-affär vid teatern. 23 dec, 2011 21:11
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-23 kl. 22:27
|
|
EmoCrew
Elev |
Jag och min syster hade jätte många, dock hittar jag dom inte för tillfället. Men dom var i alla fall awesome!
![]() 23 dec, 2011 21:11 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter-kort?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen