Favorit omslag?
Forum > Harry Potter > Favorit omslag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
Vilket är ert favorit omslag på böckerna och filmerna?
På de svenska omslagen måste jag själv säga tvåans. Den är lite mörk,spännande och mystisk, precis som boken är. Sedan är Fawkes jättespeciell och verkligen sticker ut i bilden. ![]() På de engelska, tycker jag sjuans. Det är så färgglatt och så otroligt många detaljer. Det är också ungefär så jag tänker mig att rollfigurerna ser ut. ![]() På filmerna, är den solklara favoriten ettans. Tycker om att så många av rollfigurerna är med bilden.Den är så mysig. Tycker också om Dödsrelikerna del 1s bild. ![]() Har ni någon favorit? ![]()
23 dec, 2011 16:57
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-23 kl. 17:10
|
|
Matizze
Elev |
Av de svenska omslagen gillar jag treans och femmans, nu när jag tänker efter kanske det är för att båda har något som flyger på sig... xD Nä, jag vet inte, men de är så vackert illustrerade.
![]()
23 dec, 2011 17:00 |
|
EmahS
Elev |
23 dec, 2011 17:05 |
|
GinnyLover
Elev |
Bokomslag: Det är nog sexan, det är lite mystisk och så
Filmomslag: Tvåan! 8 maj 2013 ♥ 23 dec, 2011 17:12 |
|
Rawenclaw98
Elev |
23 dec, 2011 17:15 |
|
Savi
Elev |
23 dec, 2011 17:51 |
|
Theabeanr1
Elev |
23 dec, 2011 17:52 |
|
Borttagen
|
23 dec, 2011 17:53 |
|
melle-hjrta
Elev |
Jag gillar omslaget på Harry Potter och Den Flammande Bägaren jag har själv ritat av omslaget, lägger in bild sen
![]() 23 dec, 2011 17:55 |
|
Freja
Elev |
Filmen, den sjätte eller femte typ
Everything is Dramione and nothing hurts. 24 dec, 2011 18:47 |
Forum > Harry Potter > Favorit omslag?
Du får inte svara på den här tråden.





















Mugglarportalen