Rykte eller what?
Forum > Harry Potter > Rykte eller what?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BlondaHermione
Elev |
Jag hörde av en kille på min dans att det ska komma någon Harry Potter åttan som han hört av sin storebror! Han bror är verkligen inte schyst mot honom, kan brorsan ha lurat honom, menade han Pottermore eller visste han faktiskt vad han talade om? Jag behöver hjälp innan jag blir galen och börjar vänta på en till Harry Potter!
22 dec, 2011 17:37 |
|
Solkatten
Elev |
En till? o_O Hm ... , OM det nu är sant hoppas jag att den handlar om James, Albus, Rose, Scorpius och alla dem ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 dec, 2011 17:38 |
|
Matizze
Elev |
Om vi ska börja prata rykten kan jag säga att jag också har hört ett: Daniel Radcliffe, han som spelar Harry har bett Rowling att inte skriva några fler böcker eftersom han är trött på att spela Harry och vill få chansen att spela andra roller. Säger inte Rowling själv också att det inte blir några fler böcker eller är jag helt out of the blue just nu?
![]()
22 dec, 2011 17:39 |
|
BlondaHermione
Elev |
Hopas jag med, men hur skulle den boken kunna bli allvarligt bar utan Voldemort och andra onda makter? Liksom, Bellatrix och Voldemort är döda och Draco och Lucius Malfoy utgör inget hot. Wtf?
Om det om Daniel Radcliffe är sant börjar jag gråta. Vet inte varför. ;( ♥ to
22 dec, 2011 17:40
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-22 kl. 17:41
|
|
Borttagen
|
Jag har läst att J.K Rowling KAN skriva en 8a men inget hon troligtvis kommer göra...
22 dec, 2011 17:40 |
|
blablablaa
Elev |
nej snälla, inte en HP åtta!
Men har hört att hon håller på att skriva på nån om om Rose, Hugo, Albus Potter och dom, vet dock inte om hon ska publicera den. Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 22 dec, 2011 17:44 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av blablablaa: nej snälla, inte en HP åtta! Men har hört att hon håller på att skriva på nån om om Rose, Hugo, Albus Potter och dom, vet dock inte om hon ska publicera den. Förklara varför du inte vill ha en till?
22 dec, 2011 17:45 |
|
Matizze
Elev |
Själv tycker jag att det räcker nu, Harry Potter har gjort sitt och fått sitt lyckliga slut. Det betyder absolut inte att alla HP-sajter och sånt måste lägga ner men det räcker med HP-böcker nu.
![]()
22 dec, 2011 17:46 |
|
Maharajah
Elev |
I en intervju med Oprah Winfrey sade hon en gång att hon SKULLE kunna skriva en 8,9 och 10onde bok. Det vill säga, hon har tillräckligt med material för det.
Däremot var det inte säkert att hon skulle göra det. Denna intervju är dock gammal, och vad jag har hört så har hon sagt helt klart nu att det inte kommer några fler böcker i HP-serien 22 dec, 2011 17:48 |
|
accioron
Elev |
Det här har varit ett rykte sedan sista boken kom ut. Ingenting är bekräftat överhuvudtaget.
22 dec, 2011 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen