Drak förslag (läs!!)
Forum > Mugglarportalen > Drak förslag (läs!!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså jag tycker det vore kul med en helt speciell drake, nämligen en Mugglisk Findrake.
Dens ägg skulle kosta något på 200 galleoner och den skulle vara lite långsammare att kläckas än de andra. Dens färg kunde vara en väldigt speciell färg! Ja, det var det! Jag hoppas att ingen skulle säga något elakt om förslaget, men ni kan ge er åsikt. Om ni gillar ideen, så sätt "tummen upp" på detta inlägg 22 dec, 2011 14:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-17 kl. 18:34
|
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså jag tycker det vore kul med en helt speciell drake, nämligen en Mugglisk Findrake. Dens ägg skulle kosta något på 100 galleoner och den skulle vara lite långsammare att kläckas än de andra. Dens färg kunde vara en väldigt speciell färg! Ja, det var det! Jag hoppas att ingen skulle säga något elakt om förslaget, men ni kan ge er åsikt. Om ni gillar ideen, så sätt "tummen upp" på detta inlägg håller verkligen med ps. snyggt namn... 22 dec, 2011 18:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kakan42: Skrivet av Borttagen: Alltså jag tycker det vore kul med en helt speciell drake, nämligen en Mugglisk Findrake. Dens ägg skulle kosta något på 100 galleoner och den skulle vara lite långsammare att kläckas än de andra. Dens färg kunde vara en väldigt speciell färg! Ja, det var det! Jag hoppas att ingen skulle säga något elakt om förslaget, men ni kan ge er åsikt. Om ni gillar ideen, så sätt "tummen upp" på detta inlägg håller verkligen med ps. snyggt namn... Man tackar XD 22 dec, 2011 19:24 |
|
moii
Elev |
Den kanske kan vara typ regnbågsfärgad? c:
~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 23 dec, 2011 01:08 |
|
Fang
Elev |
Ungersk Taggsvans kostar väl 100 galleoner? Så kanske ett lite dyrare pris.
23 dec, 2011 08:35 |
|
Siria
Elev |
Ja, 150 galleoner, skulle jag gilla. Då är man lite speciell om man har den.
Gillar namnet förresten. 23 dec, 2011 09:07 |
|
Borttagen
|
Tack så mycket! Jag trodde faktiskt inte att så många skulle gilla detta
//moii, bra ide!! 23 dec, 2011 09:08 |
|
Twix
Elev |
Ja, det skulle vara kul med en sådan drake.
23 dec, 2011 13:39 |
|
Hazza
Elev |
ja jätte bra ide! haha mugglis får ge dig credits om dom gör en sån här drake!
jag kommer lätt att köpa en om det gick! ![]()
6 jan, 2012 15:55 |
|
Salazar1
Elev |
Najs idé! Tänkr er en drake med två horn kanske? Hrm, dålig fantasi härborta..
Slytherin Pride 6 jan, 2012 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen