Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] fred och george

Forum > Harry Potter > fred och george

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag älskr fred och george för de sabboterar så mycket och det är så kul i femman mede det där träsket och fyverkerierna! Vad tycker ni om fred och george?

22 dec, 2011 12:47

Margaret
Elev

Avatar


Här finns en tråd där F & G diskuteras.

Jag ser att du inte har postat så mycket i forumet, och vill rekommendera att du läser igenom Mugglis regler en gång till för att bekanta dig ordentligt med dem.

Sedan vill jag också tipsa om sökfunktionen som finns längst ner på startsidan för forumet. Det är bra att söka innan man startar en ny tråd, för det blir så mycket enklare att ha en tråd per ämne.

*låser denna tråd*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

22 dec, 2011 13:10

Forum > Harry Potter > fred och george

Du får inte svara på den här tråden.