Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

James Potter

Forum > Harry Potter > James Potter

Användare Inlägg
Egad X
Elev

Avatar


Jag undrar vad James gjorde under sitt första skolår.Ni får gärna fantisera, men håll er till t.ex att marodörkartan inte gjordes första året.

Lycka till!

alpsjö på våren... ...Men nu är det SOMMAR!!!!!!!! :D:D:D

22 dec, 2011 08:17

Solkatten
Elev

Avatar


Jag vet vad han gjorde! Han gick i skolan -.- ...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 dec, 2011 19:17

BlondaHermione
Elev

Avatar


Han var antagligen som Harry, men byggde själv upp sitt kändisskap och popularitet. Säkert så jobbade han med att förnedra Severus också.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

22 dec, 2011 19:25

kakan42
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag vet vad han gjorde! Han gick i skolan -.- ...


haha smarrt ich det stämmer ju faktist...

22 dec, 2011 19:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av BlondaHermione:
Han var antagligen som Harry, men byggde själv upp sitt kändisskap och popularitet. Säkert så jobbade han med att förnedra Severus också.


^Tror jag också..

22 dec, 2011 20:12

Borttagen

Avatar


Han utforskade väll Hogwarts och försökte komma med i Quidditch-laget

22 dec, 2011 21:17

Weasley
Elev

Avatar


Han tränade väl Quidditch och gick i skolan

23 dec, 2011 08:45

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av BlondaHermione:
Han var antagligen som Harry, men byggde själv upp sitt kändisskap och popularitet. Säkert så jobbade han med att förnedra Severus också.

Everything is Dramione and nothing hurts.

23 dec, 2011 11:51

Forum > Harry Potter > James Potter

Du får inte svara på den här tråden.