Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

*fniss*

Forum > Harry Potter > *fniss*

Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


En av mina kompisar uttalar Quidditch; Kidditch. *fniss* Ah, tänkte bara berätta det Hehe

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 dec, 2011 22:39

Roxy
Elev

Avatar


Verkligen? xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.thehob.org%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F03%2Ftumblr_m0lm3j279C1r8c567o1_1280.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lz0msdnXT71roy225o2_500.gif <---- <3 Josh, Will U Marry Me? <3

21 dec, 2011 23:10

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Haha XD
Men det är inte så lätt att veta hur det ska uttals, särsklit om man inte har sett filmerna

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

21 dec, 2011 23:12

themarauder
Lärare

Avatar


Hahaha aww!!
Min kompis uttalade Hagrid; "Hágrid"


=) - just like themarauder

21 dec, 2011 23:14

Sirius_Musta
Elev

Avatar


Jag säger Hagrid som Haagrid. Jag har inte läst dom på engelska så då säger jag heller inte Hagrid som man gör på engelska. Även om jag håller på att läsa ettan på engelska så är det svenska ändå mer naturligt för mig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

22 dec, 2011 01:32

Forum > Harry Potter > *fniss*

Du får inte svara på den här tråden.