VARFÖR DE SNYGGA??
Forum > Harry Potter > VARFÖR DE SNYGGA??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fattar ine en sak... varför är det många av de snygga killarna som dör eller är onda? tillexempel fred, draco cedrick och tom dolder i dagboken...
20 dec, 2011 20:27 |
|
si_tonks
Elev |
Det finns många bland dem levande och goda som är snygga också x)
t. ex: Ron, Dean, Neville, Harry, Bill, George, kommer inte på fler just nu, haha x) ♥ ![]()
20 dec, 2011 20:40 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av si_tonks: Det finns många bland dem levande och goda som är snygga också x) t. ex: Ron, Dean, Neville, Harry, Bill, George, kommer inte på fler just nu, haha x) ♥ Måller med! Men jag saknar dobby och han var ju inte vackrast av alla kanske. xD
20 dec, 2011 21:06 |
|
Tonks<3
Elev |
Skrivet av si_tonks: Det finns många bland dem levande och goda som är snygga också x) t. ex: Ron, Dean, Neville, Harry, Bill, George, kommer inte på fler just nu, haha x) ♥ Håller med! ![]()
21 dec, 2011 12:12 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av si_tonks: Det finns många bland dem levande och goda som är snygga också x) t. ex: Ron, Dean, Neville, Harry, Bill, George, kommer inte på fler just nu, haha x) ♥ det käns bara som om du skriver killar som överlevde och inte bara sådna som du tyckte var coola 21 dec, 2011 12:54 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av kakan42: Skrivet av si_tonks: Det finns många bland dem levande och goda som är snygga också x) t. ex: Ron, Dean, Neville, Harry, Bill, George, kommer inte på fler just nu, haha x) ♥ det käns bara som om du skriver killar som överlevde och inte bara sådna som du tyckte var coola ..Vad är det för fel med att tycka de är coola? Jag drömde att jag var förlovad med Bill Weasley och vi skulle berätta det för SupersnällasilverSara och StålHenrik i fredags 21 dec, 2011 13:03 |
|
Lills
Elev |
21 dec, 2011 13:11 |
|
EmahS
Elev |
.
"varför är det många av de snygga killarna som dör eller är onda? tillexempel fred, draco cedrick och tom dolder i dagboken.. " Som dör eller är onda står det
21 dec, 2011 13:12 |
|
Borttagen
|
För att fangirls ska ha något att gråta över.
21 dec, 2011 13:15 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Borttagen: För att fangirls ska ha något att gråta över. XD good questions.. FÖR ATT JAG SKA SÖRJA men nej, det är okej att draco är ond ;D
21 dec, 2011 13:16 |
Forum > Harry Potter > VARFÖR DE SNYGGA??
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen