Jag hade så gärna velat...
Forum > Harry Potter > Jag hade så gärna velat...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
.. Börja på Hogwarts!
Jag skulle ha fått mitt brev i år! Jag har inte fått det så - kanske nästa år! Hehehe... Nä, men den här tråden är lite lik min andra tråd (Hur skulle du reagera om du skulle ha fått brevet till Hogwarts eller en annan magiskola? Jag kan garantera att alla på mugglis hade velat få brevet! 20 dec, 2011 16:50 |
|
Miu
Elev |
Jag har fått!
ÄR ÖVERLYCKLIG! SKA TILL HOGWAAAAARTS! *avlider* Love Harry, love.. 20 dec, 2011 16:53 |
|
joel9324
Elev |
20 dec, 2011 16:53 |
|
Borttagen
|
Hehehe, går mitt andra år! 20 dec, 2011 16:55 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Jag går på första året!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 20 dec, 2011 16:58 |
|
Severus10
Elev |
Men så roligt. Jag är lärare där.
20 dec, 2011 17:01 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Ojojoj... Hur såg erat brev ut? ;D 20 dec, 2011 17:15
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-20 kl. 20:37
|
|
Solkatten
Elev |
Skulle ha gått i femte årskursen om jag gick på Hogwarts
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 dec, 2011 17:36 |
|
Borttagen
|
Går andra året
20 dec, 2011 17:38 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jag går på tredje året, så det enda jobbiga är dementorerna...
Imagination and dreaming is my life 20 dec, 2011 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen