Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mörkrets märke

Forum > Harry Potter > Mörkrets märke

1 2
Användare Inlägg
Weasley
Elev

Avatar


Vad skulle ni göra om ni såg mörkrets märke på himlen?

19 dec, 2011 15:07

Borttagen

Avatar


Ta bort det kanske....nej, men typ bli lite rädd och säga "Vem var det?, Vem var det som blev mördad?" och sen ta bort det!

19 dec, 2011 15:12

madeleinegranger
Elev

Avatar

+1


Jag skulle tro att jag drömde, eller bara såg i syne. Haha, eller så skulle jag bara "Yeees, det finns trollkarlar på riktigt!"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F7c4384c11aa8cb0fa5367313862335d4%2Ftumblr_mfr2drQO1G1s1bm6io1_500.gif

19 dec, 2011 15:14

Dramione99
Elev

Avatar


^^ Seriöst?! Det hade verkligen inte jag...

Jag hade blivit asrädd ärligt talat!

19 dec, 2011 15:22

Borttagen

Avatar

+3


Ska jag vara helt ärlig så hade jag nog trott det var något awesome fryverkeri till att börja med. Sen hade jag insett vad det var och blivit glad för att det finns magi och trollkarlar på riktigt. Sen hade jag blivit rädd för jag kommit på vad det betyder och undrat vem som dött.

19 dec, 2011 15:24

Drake
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ska jag vara helt ärlig så hade jag nog trott det var något awesome fryverkeri till att börja med. Sen hade jag insett vad det var och blivit glad för att det finns magi och trollkarlar på riktigt. Sen hade jag blivit rädd för jag kommit på vad det betyder och undrat vem som dött.


Samma här...

19 dec, 2011 15:26

kakan42
Elev

Avatar


jag skulle bli glad fför att jag äntligen fick se dete men bli rädd samtidigt

19 dec, 2011 15:30

Boba
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ska jag vara helt ärlig så hade jag nog trott det var något awesome fryverkeri till att börja med. Sen hade jag insett vad det var och blivit glad för att det finns magi och trollkarlar på riktigt. Sen hade jag blivit rädd för jag kommit på vad det betyder och undrat vem som dött.


Jag med...

19 dec, 2011 15:37

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Jag skulle bara: ''Jag visste det...JAG VISSTE DET!! *skrattar elakt och tar ett foto med mo'bi'len (ifall man inte kan skriva det) sedan kryper in under sängen!*

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

22 jan, 2012 22:22

Borttagen

Avatar


Jag skulle dra upp ärmen på min skinnkappa och ifrågasätta vem som kan ha kallat. Sedan skulle jag fundera på varför jag ens reflekterar som jag gör och om jag blivit psyksjuk. Sedan skulle jag dra ned jackärmen och rycka på axlarna och ge mig av i formen av svart dimma.....

Eller så skulle jag se mig omkring och försäkra mig om att Stockholmsaurorerna inte såg mig och flina stort....jaaag har inte skjutit upp något märke. *innocent*

23 jan, 2012 00:14

1 2

Forum > Harry Potter > Mörkrets märke

Du får inte svara på den här tråden.