Harry Potter och De vises sten kl 16:00 på 5:an
Forum > Harry Potter > Harry Potter och De vises sten kl 16:00 på 5:an
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Japp, ni hörde ^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 dec, 2011 15:58 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
18 dec, 2011 15:59 |
|
Solkatten
Elev |
Går just nu
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 dec, 2011 15:59 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Å, varför? Då kmr mina kusiner. Vi kanske kan kolla, fast den minsta är två år, men hon gillar oxå HP!
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 18 dec, 2011 16:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skulle vilja smaka den tårtan Harry fick
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 dec, 2011 16:13 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Hehe har redan varit...
Imagination and dreaming is my life 18 dec, 2011 16:59 |
|
Borttagen
|
NEEEJ JAG MISSA IGEN! O_O O_O
18 dec, 2011 17:02 |
|
hyperion
Elev |
18 dec, 2011 17:04 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Haha, min 2-åriga kusin som var här har sett HP ett och två. Innan de skulle gå hem började hon prata om "det stora schackspelet!" och att det är synd om Ron och att han blöder!
Sen så säger hennes mamma att den är lite otäck med ormen i slutet, och då kmr det bästa: "masken, den stora masken!" Aa, höll på att garva ihjäl mig!!!!! "Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 18 dec, 2011 19:12 |
|
joel9324
Elev |
18 dec, 2011 19:49 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter och De vises sten kl 16:00 på 5:an
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen