HUr många hälsningsfraser kan du???
Forum > Off Topic > HUr många hälsningsfraser kan du???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kakan42
Elev |
Hur många sätt att säga hej på kan du t.ex hej,hallå,tja,tjena o.s.v
hej då!! svara gärna! 18 dec, 2011 15:52 |
|
Roxy
Elev |
Hej
Goddag Hallå Tjena Tja Tjaba Shoo bre Tjenare Tjenare mannen Tjenixen Hejsan Hejsan svejsan c: <---- <3 Josh, Will U Marry Me? <3
18 dec, 2011 15:58 |
|
Borttagen
|
Haha, för många...
18 dec, 2011 15:59 |
|
Borttagen
|
Hejsan du där lingon och blåbär!
18 dec, 2011 16:01 |
|
Borttagen
|
hej
halloj häjj hejsan sveisan hejsan hallå tja tjena tjenare tjena mors morsning goddag god morgon godkväll godafton osv. får det vara andra språk? isåfall: hello hi hei moro Olá och många fler.. 18 dec, 2011 16:05 |
|
ikka
Elev |
Hej
Hejhej Hejsan Tja Tjabba Hallå Tjabba tjena hallå Haii Hello Hallo Hola Bonjour Goddag Godkväll God eftermiddag Buenos dias Buenos noches Hi Sho bree Tjenare Tjenixen Tjenis penis ...och hundra till typ. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
18 dec, 2011 16:06 |
|
Borttagen
|
Goddag, god morgon, god natt, god kväll, god eftermiddag, hallå, hej, hejsan, hej där, mors, morsning, morsning korsning, tja, tjabba, tjena, tjenare, tjo, tjosan, hejsan svejsan, Howdy, Buenas noches, buongiorno, bonjour, hallo, hoi, hola, hi, hello ... Osv.
(Jag råkade visst blanda in lite andra språk också, orkade dock inte skriva alla fraser jag kan, listan skulle bli rätt lång.. ) 18 dec, 2011 16:08 |
|
Fang
Elev |
Hej
Tja Tjenare Hejsan Tjenare mannen Hallå Hallö Morsning Morsning Korsning Tjabba Tjena Tjabb tjena Hej på dig OCh många många fler. 18 dec, 2011 16:09 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av kakan42: Hur många sätt att säga hej på kan du t.ex hej,hallå,tja,tjena o.s.v hej då!! svara gärna! hej där kakan hihi 18 dec, 2011 16:10 |
|
si_tonks
Elev |
Hej
Hejsan Hallå Hallu Hello Hi Hey Good evening Good day Good afternoon Good Morning (?) Sho bree Hejhej God dag God kväll God eftermiddag god morgon (?) Tja Tjenare Tjenixen Tjo Tjabba Tjena Bonjour Salut Solhälsningar (används av mig varje dag xD) Har säkert glömt många x) ![]()
18 dec, 2011 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen