Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Läskiaste filmen?

Forum > Harry Potter > Läskiaste filmen?

1 2
Användare Inlägg
Weasley
Elev

Avatar


Vilken film tycker ni är läskiast?

18 dec, 2011 11:36

Roxy Godness
Elev

Avatar


Fyran i slutet och första delen av 7:an

Can you dance like a hippogriff?

18 dec, 2011 11:51

Borttagen

Avatar


Jag tycker ingen är läskig. När jag var yngre tyckte jag alla var läskiga, men inte längre..^^

18 dec, 2011 11:52

childhoodlight
Elev

Avatar


Ingen! Tyckte tvåan var obehaglig som liten, men inte längre haha!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

18 dec, 2011 11:53

Borttagen

Avatar


Ingen är specielt läskig men jag hoppar till lite i Halvblodsprinsen när Harry ska hämta vatten åt Dumbledore efter att han har druckigt ur den där "skålen" och dem där "levande döda"(kommer inte ihåg vad dem hete) kommer upp ur vattnet.

18 dec, 2011 12:18

Weasley<3
Elev

Avatar


Jag vet inte riktigt för det var ett tag sen jag såg vissa av filmerna men jag tycker det är läskigt i tvåan (både boken och filmen) när Harry hör basilisken.

Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3

18 dec, 2011 12:30

Borttagen

Avatar


hmm... 7:an ! fast nee.... ingen är typ läskig .__.
_________________<___<_____________________________
we miss you FOB

18 dec, 2011 12:42

Li
Biträdande rektor

Avatar


Jag tycker att tvåan är läskig, avskyr spindlar </3 tycker även att trean är läskig men på ett mer psykiskt plan. I sexan vill jag bara dö när alla inferi kommer, usch usch usch. Och det är så läskigt på ministeriet i sjuan när de förhör folk och statyn med mugglare Så obehagligt, läskigt och hemskt.

without something there is no nothing

18 dec, 2011 12:45

GinnyLover
Elev

Avatar


Ingen är väl direkt läskig, men tvåan och sexan är obehagliga
I sexan när Harry hämtar den där vattnet. Och min kompis gjorde det inte bättre, hon tog tag i mig när handen tog tag i Harry.

I tvåan med spindlarna. Hatar spindlar....

8 maj 2013 ♥

18 dec, 2011 12:48

AG
Elev

Avatar


Jag tycker ingen är läskig. Men när jag var liten tyckte jag att tvåan var läskig när harry hör röster från väggen!

18 dec, 2011 12:49

1 2

Forum > Harry Potter > Läskiaste filmen?

Du får inte svara på den här tråden.