Era barndomsminnen i bilder.
Forum > Off Topic > Era barndomsminnen i bilder.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tyri
Elev |
Min barndom var fantastisk ända tills mina fyra susats brorsor kom...
Nee det är väll kul att ham många småbröder Men kom till saken, Lägg in några bilder från din barndom, det behöver inte vara på dig, ett syskon eller julgranen, leta upp en bild som symboliserar din barndom, T.ex (det här är inte min barndom!!!) ![]() ![]() Min barn dom var såhär: Och såhär: ![]()
18 dec, 2011 00:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen