Tomten har varit här!!!
Forum > Off Topic > Tomten har varit här!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Tomten har varit på besök hos mig och Erfa, och nu ligger det fina paket under granen
http://attvaraawesome.blogspot.com/2011/12/tomten-har-varit-har.html Fatta vad snälla vi är som har fått besök redan nu, en vecka innan julafton Typiskt bara av Erfa att lyckas få det största paketet... Jag å andra sidan får ju dock inte bara ett, utan två paket, perfekt without something there is no nothing 17 dec, 2011 21:06 |
|
Salazar1
Elev |
Naaw, vilken söt gran
Slytherin Pride 17 dec, 2011 21:07 |
|
Borttagen
|
Gud vad mysigt, hoppas tomten har gett er något fint! :3
17 dec, 2011 21:07 |
|
Borttagen
|
*Väntar på Tomten*
17 dec, 2011 21:08 |
|
Li
Biträdande rektor |
Visst är det? without something there is no nothing 17 dec, 2011 21:09 |
|
scarhead
Lärare |
åh, jag vill också ha julklappar! vår gran är inte uppe än, och jag vill inte ha det som förra året då vi satte upp den två dagar innan jul
17 dec, 2011 21:15 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av scarhead: åh, jag vill också ha julklappar! vår gran är inte uppe än, och jag vill inte ha det som förra året då vi satte upp den två dagar innan jul I min familj sätter vi alltid upp vår gran typ dagen före julafton och klär den på kvällen without something there is no nothing 17 dec, 2011 21:15 |
|
Roxy
Elev |
17 dec, 2011 21:23 |
|
Ginnyy
Elev |
17 dec, 2011 21:26 |
|
Solkatten
Elev |
Om en vecka kommer han hit ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 dec, 2011 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen