Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tomten har varit här!!!

Forum > Off Topic > Tomten har varit här!!!

1 2
Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar


Tomten har varit på besök hos mig och Erfa, och nu ligger det fina paket under granen
http://attvaraawesome.blogspot.com/2011/12/tomten-har-varit-har.html

Fatta vad snälla vi är som har fått besök redan nu, en vecka innan julafton Tomten måste verkligen gilla oss alltså.

Typiskt bara av Erfa att lyckas få det största paketet... Jag å andra sidan får ju dock inte bara ett, utan två paket, perfekt

without something there is no nothing

17 dec, 2011 21:06

Salazar1
Elev

Avatar


Naaw, vilken söt gran Varför har inte tomten kommit till mej än??

Slytherin Pride

17 dec, 2011 21:07

Borttagen

Avatar


Gud vad mysigt, hoppas tomten har gett er något fint! :3

17 dec, 2011 21:07

Borttagen

Avatar


*Väntar på Tomten*

17 dec, 2011 21:08

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Salazar1:
Naaw, vilken söt gran Varför har inte tomten kommit till mej än??


Visst är det? Vi älskar den, fick den gratis och lyckades dessutom hitta julpynt i en gammal låda som passade perfekt X)

without something there is no nothing

17 dec, 2011 21:09

scarhead
Lärare

Avatar


åh, jag vill också ha julklappar! vår gran är inte uppe än, och jag vill inte ha det som förra året då vi satte upp den två dagar innan jul

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

17 dec, 2011 21:15

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av scarhead:
åh, jag vill också ha julklappar! vår gran är inte uppe än, och jag vill inte ha det som förra året då vi satte upp den två dagar innan jul


I min familj sätter vi alltid upp vår gran typ dagen före julafton och klär den på kvällen Men nu i min och Erfas lägenhet har vi haft den här uppe sen första advent XD

without something there is no nothing

17 dec, 2011 21:15

Roxy
Elev

Avatar


Ååh, längtar tills tomten kommer till oss ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.thehob.org%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F03%2Ftumblr_m0lm3j279C1r8c567o1_1280.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lz0msdnXT71roy225o2_500.gif <---- <3 Josh, Will U Marry Me? <3

17 dec, 2011 21:23

Ginnyy
Elev

Avatar


Åh tomten ♥
Imorgon tänker jag koka gröt till honom och ställa ut på trappan!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

17 dec, 2011 21:26

Solkatten
Elev

Avatar


Om en vecka kommer han hit ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 dec, 2011 22:16

1 2

Forum > Off Topic > Tomten har varit här!!!

Du får inte svara på den här tråden.