Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Life of Voldemort - Voldy.bloggplatsen.se

Forum > Fanfiction > Life of Voldemort - Voldy.bloggplatsen.se

1 2 3 ... 14 15 16
Användare Inlägg
Twix
Elev

Avatar

+2


Titel: Life of Voldemort - Voldy.bloggplatsen.se
Språk: Svenska
Typ av text: Fanfiction (parodi)
Antal kapitel hittills: 1
Färdigskriven: Nej
Rating: PG
Beskrivning: På voldy.bloggplatsen.se får vi följa Lord Voldemorts kärlek, drömmar och önskningar.
Han mår riktigt bra av att uttrycka sig på annat sätt än att döda folk.

Snart blir hans blogg riktigt populär och han kan ha en plan om hur han ska få tag i Harry Potter och starta Det tredje kriget mot Fenixorden...
--------------
EDIT;Från och med nu kommer denna ff publiceras på http://voldy.bloggplatsen.se/
Så ni får läsa den på bloggen men kommentera här, för till vissa inlägg kommer jag skicka kommentarer "av" HP-karaktärer som hör till själva berättelsen och därför blir det lite rörigt om ni också kommenterar, men skriv jättegärna vad ni tycker här i tråden!

EDIT 2; Nu är jag lite jobbig, men ni får jättegärna skriva kommentarer på bloggen! Så ni får alltså skriva kommentarer både i den här tråden och på bloggen!

Kommentera om ni vill ha första kapitlet! ^^

17 dec, 2011 20:49

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-18 kl. 17:16
Antal ändringar: 2

Lovedanielradcliffe
Elev

Avatar


Låter Bra! KÖR PÅ!

Hogwarts is allways my home! <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1223.photobucket.com%2Falbums%2Fdd517%2Femayeareeyeaye%2Fharrypottertwilightgif.gif

17 dec, 2011 21:11

Lily Evans
Elev

Avatar


haha låter skojig =)

‎"A true friend is someone who says nice things behind your back."

17 dec, 2011 21:18

Twix
Elev

Avatar

+2


Tack!
Okej, här kommer första kapitlet!
-----------------------------------
Hej bloggelibloggen!

Idag har jag varit och shoppat lite i Svartvändargränd. Där hittade jag en supermegafoxyawesomehot grej!
Den kallades typ OneWizard. Jag brukar vanligtvis inte gilla chockrosa, men den här var riktigt manlig! Det var liksom en stor jumpsuit och hade nitar på luvan och skavda kanter.
I ABSOLUTLY LOVE IT! ♥
Ska verkligen önska mig en sån i julklapp, och det är bäst att någon av Dödsätarna köper en sån, annars kommer jag nog råka Avada Kedavra någon av dom...

Men vet ni vem jag såg på Borgin & Burkes? Bellatrix!! Hon var tydligen där för att köpa ett köttätande potatis som hon inte verkade vilja avslöja vad den var till för...
Men i vilket fall så gick vi och tog en fika på Death Corner, det där nya kaféet ni vet? Dom hade riktigt smaskiga pajbullar med lingonbärssylt så det stället kan jag varmt rekommendera!

Nu måste jag gå och cruciatus-förbanna Slingersvans, golvet skakar av hans musik av den där mugglarartisten som bara sjunger "Baby, baby, baby" hela tiden! D:

Hej då bloggen!
-----------------------
Vad tycks?

17 dec, 2011 21:23

carro78
Elev

Avatar


Bra!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

17 dec, 2011 23:53

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Hahha XD Jättebra
*bevakar*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

17 dec, 2011 23:59

Twix
Elev

Avatar


Tack, tack!
Håller på att skriva, nästa kapitel kommer imorgon.

18 dec, 2011 00:00

Borttagen

Avatar


Jätte bra! *bevakar*

18 dec, 2011 00:05

Twix
Elev

Avatar

+1


Tack!
Kapitel 2
----------------
Hej bloggelibloggen min!

Gissa vad? Idag är det 6 dagar kvar tills julafton!!!!!!! Jippi!! Jag längtar sååå mycket!

Imorgon ska jag nog baka Fudge (om förstår vad jag menar ). Haha, nä kanske till och med lite lågt för Mörkrets Herre att döda trolldomsministern så här före jul... Aja, skriver upp det på min att-göra-lista efter julfreden...

Dödsätarna ska fira hos Malfoys på julafton så hänger nog med dit också.
Jag tror jag köpt den absolut bästa presenten till Bellatrix, jag är faktiskt väldigt impad av mig själv att jag vet så mycket om vad en kvinna gillar!
Vill ni veta vad jag köpte till henne? Det säger jag inte, mohahahaha!
Jag är såå elak! >: D

Och ni måste kolla in min nya header!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F2zyir5x.jpg
Blev skit nöjd faktiskt. Har ni sett ett vackrare face än Dracos? HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! >: D

Btw, idag såg jag att jag haft en läsare, min första läsare!!! YAY!
Tänk att jag efter bara 4 månader fick en läsare!?
I WILL BE POPULAR!!!!!!!!!

// Kramar från en väldigt upprymd Voldy ♥

18 dec, 2011 00:53

Borttagen

Avatar


AHAHAHAH XD Så sjukt rolig! XD

18 dec, 2011 10:35

1 2 3 ... 14 15 16

Forum > Fanfiction > Life of Voldemort - Voldy.bloggplatsen.se

Du får inte svara på den här tråden.