Harry Potter kväll
Forum > Harry Potter > Harry Potter kväll
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tite
Elev |
Hejsan, ikväll kommer tv3 att visa Harry Potter och Hemligheternas kammare och då tyckte jag att vi kanske skulle kunna ha en Potter-Kväll eller liknande och kanske kan titta på den tillsammans
hoppas någon blev glad nu då c: Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 17 dec, 2011 18:54
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-17 kl. 19:38
|
|
Borttagen
|
17 dec, 2011 19:16 |
|
tite
Elev |
jaha
förlåt ;_; kan en prefekt snälla ta bort detta? Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 17 dec, 2011 19:38 |
|
harrypotter tjejen
Elev |
NEJ! det kan jag inte för att jag är ingen prefekt hihihi
Harry Potter är bäst <3 20 dec, 2011 18:39 |
|
tite
Elev |
MEN EN ANNAN XD
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 21 dec, 2011 19:39 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter kväll
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen