Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter kväll

Forum > Harry Potter > Harry Potter kväll

Användare Inlägg
tite
Elev

Avatar


Hejsan, ikväll kommer tv3 att visa Harry Potter och Hemligheternas kammare och då tyckte jag att vi kanske skulle kunna ha en Potter-Kväll eller liknande och kanske kan titta på den tillsammans

hoppas någon blev glad nu då c:

Why does the world, as I know it, keep on bringing me down?

17 dec, 2011 18:54

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-17 kl. 19:38
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Det finns redan en tråd om det här

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12228

17 dec, 2011 19:16

tite
Elev

Avatar


jaha

förlåt ;_; kan en prefekt snälla ta bort detta?

Why does the world, as I know it, keep on bringing me down?

17 dec, 2011 19:38

harrypotter tjejen
Elev

Avatar


NEJ! det kan jag inte för att jag är ingen prefekt hihihi

Harry Potter är bäst <3

20 dec, 2011 18:39

tite
Elev

Avatar


MEN EN ANNAN XD

Why does the world, as I know it, keep on bringing me down?

21 dec, 2011 19:39

Forum > Harry Potter > Harry Potter kväll

Du får inte svara på den här tråden.