Harry Potter och Hemligheternas kammare ikväll!
Forum > Harry Potter > Harry Potter och Hemligheternas kammare ikväll!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ni har väl inte missat att Harry Potter och hemligheternas kammare går ikväll, klockan 19.00 på kanal 3 / TV3 ?
Ville bara säga det, eftersom jag själv nästan dog när jag såg det på tv:n nyss. Det var så längesedan jag såg den ... 17 dec, 2011 17:57 |
|
Borttagen
|
jiipiee
17 dec, 2011 18:02 |
|
Lisen563
Elev |
om ni ska se den kan vi väll diskutera här det som händer sammtidigt. Eller på Msn eller nåt?
17 dec, 2011 18:07 |
|
Borttagen
|
klart vi kan
17 dec, 2011 19:09 |
|
Lisen563
Elev |
vad tycker ni hitils jag tycker den är en av dem bästa
17 dec, 2011 19:11 |
|
Borttagen
|
Det är faktiskt min favoritfilm bland alla 7 c:
17 dec, 2011 19:17 |
|
Salle
Elev |
17 dec, 2011 19:19 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
17 dec, 2011 19:23 |
|
Lisen563
Elev |
Jag lyssnar mest
17 dec, 2011 19:33 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
17 dec, 2011 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen