Fläskfilé
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Jag tycker att fläskfilé är så himla tråkigt! Har ni lite tips på vad man kan göra med den, o vad man kan äta till?
Vanligtvis marinerar jag bara och fyller med mozzarella o pesto =) Äter typ bara pommes till! =) - just like themarauder 17 dec, 2011 17:33 |
|
Li
Biträdande rektor |
O_O fläskfilé är ju typ apgott. Har aldrig råd med det </3
Jag tycker annars om att göra den i ugn med svampsås without something there is no nothing 17 dec, 2011 17:44 |
|
Salle
Elev |
Skrivet av Li: O_O fläskfilé är ju typ apgott. Har aldrig råd med det </3 Jag tycker annars om att göra den i ugn med svampsås This!!!
17 dec, 2011 17:46 |
|
themarauder
Lärare |
Tack för tipset! =) Funderar på att göra potatisgratäng till min fläskfilé (som jag fortf inte riktigt vet hur jag ska göra).
Ngn som vet hur lång tid det tar att göra potatisgratäng?? =) - just like themarauder 17 dec, 2011 17:49 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av themarauder: Tack för tipset! =) Funderar på att göra potatisgratäng till min fläskfilé (som jag fortf inte riktigt vet hur jag ska göra). Ngn som vet hur lång tid det tar att göra potatisgratäng?? Typ en timme med att göra själva grejen + i ugnen brukar det ta för mig without something there is no nothing 17 dec, 2011 17:50 |
|
themarauder
Lärare |
Okej
Jag är matansvarig idag och ska laga mat till hela familjen, så jag ska be dem köpa hem lite varor etc snart =) - just like themarauder 17 dec, 2011 17:54 |
|
Hulda
Elev |
Grytor med typ grädde och svamp i, mums!
17 dec, 2011 17:54 |
|
themarauder
Lärare |
Jag har en känsla av att all god svamp börjar ta slut i decembermånad! Men ska be föräldrarna att kolla.
Fler svampfria förslag?? =) - just like themarauder 17 dec, 2011 17:55 |
|
EmahS
Elev |
17 dec, 2011 17:56 |
|
themarauder
Lärare |
17 dec, 2011 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen