Facebook och mugglis!
Forum > Off Topic > Facebook och mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Hej allesammans! På senare tid och jag fått väldigt många vänförfrågningar på facebook från många utav er. Det är självfallet superkul att ni vill lägga till mig där, det värmer så tack, tack! Men tyvärr "kan" jag inte lägga till er alla hur som helst fastän vi talats vid någon gång här i ett par av alla mugglis trådar.
Jag är lite av en dryg facebook-tant som försöker hålla igen med vilka jag är vän med där så därför väljer jag att lägga till människor som jag umgåtts med i vardagen, vet med mig att jag kommer träffa igen framöver och som faktiskt har träffat mig. Och enstaka annan ströis som jag fått go kontakt med på annat vis. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det här men mugglis är en hemsida och facebook är en annan. Snälla förstå att jag inte nekar er för att vara elak utan för att jag snarare är en tråkig tant som vill hålla facebook på en kontrollerad nivå. Men ni får hjärtligt vara vän med mig här och skicka ugglor! Det uppskattas alltid. Sedan kan ni ju passa på att skicka snöbollar på mig om ni inte tycker om det här beslutet som jag tagit. Eller något. Ni är awesome! Tack för att jag får dela min vardag med er via mugglis ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Sedan kan ni ju passa på att skicka snöbollar på mig Oh prepare to get attacked... Jag kommer komma när du minst anar det.. >:'D 17 dec, 2011 17:20 |
|
childhoodlight
Elev |
Känner att jag måste rensa mina vänner på Facebook eller eventuellt skaffa en ny. Jag orkar inte ha en massa människor jag aldrig pratar med/aldrig har träffat haha
17 dec, 2011 17:22 |
|
Li
Biträdande rektor |
Ska skicka några hundra snöbollar på dig bara för att.....
without something there is no nothing 17 dec, 2011 17:22 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av childhoodlight: Känner att jag måste rensa mina vänner på Facebook eller eventuellt skaffa en ny. Jag orkar inte ha en massa människor jag aldrig pratar med/aldrig har träffat haha Jag gjorde det för ett tag sedan. Det hemska är att jag fick bort hälften av alla som egentligen borde bort - men några är kul att ha var för 1. det är gamla klasskamrater som man vill höra av sig till någon gång ibland (läs: vartannat år eller så) 2. Det är människor som man HAR träffat någon gång och som lever ett spännande liv någonstans. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 17:23 |
|
Celebikai
Elev |
17 dec, 2011 17:23 |
|
Borttagen
|
Jag rensar hela tiden (nah nästan ;p) men så addar dom mig igen...WTF leave me alone
17 dec, 2011 17:25
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-17 kl. 17:25
|
|
Kintsugi
Prefekt |
Det är era galleoner, STOLLAR! :''D ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 17:25 |
|
Optic
Elev |
Hade addat dig men tog bort vänförfrågan nu när jag vet.
17 dec, 2011 17:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av childhoodlight: Känner att jag måste rensa mina vänner på Facebook eller eventuellt skaffa en ny. Jag orkar inte ha en massa människor jag aldrig pratar med/aldrig har träffat haha Hahaha det känner jag också att du borde göra. Närmare 1000 vänner är bara... sjukt? Har du ens grepp om vilka ALLA är? ...ja okej. Det är möjligt att man träffar så många och addar efter bara ett möte men alltså... va? xD ...jag borde ta bort folk som jag inte ens SÅG på Trafalgar Square 11/07/07 men som tydligen/uppenbart varit där. eh. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen